Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pissattaa mutta pissa ei tule

Vierailija
16.09.2009 |

mikä tauti tämä on ja tarviiko jotain hoitomuotoa parantuakseen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei se yhtään kirvele tai muuten tee kipeää

ap

Vierailija
2/16 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en todellakaan tiedä. Epäilisin virtsatien tulehdusta. Kerro meille jos onnistut ja analysoi virtsan väri/tuoksu niin voimme auttaa paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ollut monta vuotta sama juttu olen käynyt lääkärissä mutta kun eitäällä TUTKITA"!! kerran yhden leikkauksen jälkeen n.tunnin sisällä tuli virtsaa 1,2 litraa... ei täällä SUOMESSA TUTKITA!!!! SEKIN TULI KATETRILLA KOSKA EI VOI PISSATA!!!!!

Vierailija
4/16 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kyllä sitä vähän tulee mutta rakko ei vaan tyhjene. luulen että tämä johtuu vain jännityksestä.

Vierailija
5/16 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap saanut vieläkään pissattua? Kuka huomasi että ketju on aloitettu vuonna 2009? Huoh.

Vierailija
6/16 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tauti tämä on ja tarviiko jotain hoitomuotoa parantuakseen?

Mene hyvä ihminen lääkäriin, äläkä usko mitään mitä nämä Lääkärit täällä käskevät sinun tehdä!

Nyt ei ole viitsimisestä kyse, vaan menet nyt päivystykseen heti!

Vierailija
7/16 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 14 vuotias tyttö ja mulla on ollu sama vaiva tosi pienestä asti. Telkkarissa oli joskus samoista vaivoista ja kerrottii sen olevan ylikäyvä rakko tms. Mut toi veden juominen siinä tunteessa auttaa!!

Vierailija
8/16 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua pissattaa mutta pissa ei tule voisitteko auttaa minua. miten saan pissan tulemaan. en viitsisi mennä lääkäriin. onko jotain koti konsteja jotka auttavat minua. tätä on jatkunut noin 2 päivää

ja tämä on ihan hirveetä. auttakaa!

Vierailija
9/16 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet raskaana, niin jossain vaiheessa kohtu voi painaa virtsarakkoa siten että saat pissan tulemaan kun vähän ensin "painelet ja siirtelet" kohtua. siinäkin tapauksessa ehkä viisain käydä lääkärissä.

Vierailija
10/16 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo paljon vettä. Lasillinen vartin välein. Voi mennä sillä ohi.

Vierailija
11/16 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli vti:n pohjalta virtsaretentio ja kuule sellaset kivut oli että synnyttäminen jäi kakkoseksi. Ihmettelivät vuorokauden sairaalassa ennenkuin joku lääkäri sanoi että tyhjentäkääpäs tuo rakko ensiks. Sen jälkeen pidettiin vuorokausi katetria koska lääkärin mukaan rakko ei toimi normaalisti jos sieltä poistetaan 3,5 litraa kusta yhtäkkiä.

Vierailija
12/16 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin alkuun ainakin litra :)

Vierailija
13/16 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri epäili, että rakko vain on alkanut juoksuttaa kun olen totuttaautunut siihen, että menen heti vessaan kun pienikin hätä. Aloin sitten juomaan enemmän kun kun oli sellainen olo että pissatti mutta pissa ei tullut. Auttoi.

Vierailija
14/16 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

virtsaumpi.

Mars lääkäriin jos pissi ei oikeesti tule!

Vierailija
15/16 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mul on ku en saa pissaa tulemast ja kirvelee välil ku yritän pissata

Vierailija
16/16 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotain kotikonsteja jolla saa pissan tulemaan ite oon lukenut netistä ja nää on toiminut. Esim. Kannattaa laittaa vesihana täysille päälle ja sitten koita pissata, kannattaa kokeille pari kertaa, mene sellaiseen asentoon missä pissaat eli vähän nojaat eteenpäin ja lattiaan :D itelläni aina toimii, tai sit jos et oo lakannut moneen päivään se saattaa johtua siitä koska se painaa. Mut jos se ei oikeasti tule ja se on kivuliasta jo niin pitäisi mennä äkkiä lääkäriin ne siellä vaan kyselee ja kokeilee sulle jotain kotikonsteja vielä ja sit sun pitää kävellä vähän jne. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi