Ketkä 2 ulos BB talsota sunnuntaina?
Kommentit (21)
Toinen voisi olla vaikka Tuija tai Justiina.
Tuskin nuo mainitsemasi lähtevät.
Veikkaan ainakin Tuijaa lähtijäksi, ehkä toisena Aso.
Jos itse saisin päättää, niin häätäisin Ason ja joko Esa J:n tai Ninon
Vaikea sanoa, kun ei vielä tiedä, että ketkä siellä on nyt joutumassa äänestykseen. Viime viikkoisista äänestyksessä olleista moni on minusta parantanut (Tuija, Käpä, Raksu), mutta monet voi silti äänestää vaan vanhasta tottumuksesta heitä. Alaspäin kuin lehmän häntä on mennyt Esa J. Ninollakaan ei ole ollut kovin hyvä kausi.
Jos jotain pitää sanoa, että ketkä EI lähde, niin mä taas sanoisin, että Esa A ja Sampo eivät ole ainakaan lähdössä.
niillä alkaa olla eväät loppu, muut vielä porskuttaa. Se uusikin (Justiina) joutais jo ulos.
Tyypillä ei ole juuri mitään annettavaa, harvoin avaa suutansa ellei sitten ruokaa ole tarjolla. Tänäänkin marisi, ettei HÄNELTÄ kysytty ensin kun siidereitä avattiin, oletti että hän itse saisi plokata parhaat päältä.
Ragnaria, Minnaa, EsaJ:tä enkä Justiinaa.
Noista jos kaks pitää valita niin... Justiina ja Ragnar.
Ne on varmaan äänestyksessä kun ne ottaa muita pahasti päähän. Toisaalta ilman niitä talo hiljenee, mut tuleehan sinne heti kaks uutta. Ja sitäpaitsi mä en jaksa sitä Ninoo "mä sanon aina asiat suoraan". Itsekäs paska se on. Voi sanoa suoraan jos kysytään mielipidettä, muissa tapauksissa pitäisi sanoa asiallisemmin, muu on silkkaa ilkeyttä ja kusipäisyyttä.
eihän tuota jaksa enää etes minna.
Minnaa eikä Raksuakaan tulisi ikävä.
enkä näe Sammossakaan mitään mielenkiintoista.
Muut järkkää ohjelmaa ihan kiitettävästi.
virolaiset pois.Ei pelkkä nätti naam riitä.
Toisena ehkä Raksu... Mutta en jäisi myöskään kaipaamaan Ninoa enkä Justiinaa. Tuija ei ainakaan saa pudota!!! :)
Mokoma puutteinen ja kiukkuileva hinuri!
Kenenkään ei ole pakko jakaa tupakoitaan, olis ottanut matkalaukullisen itselleen.
Kammottavan näköinen siinä kananpersetukassaan.
Minna ei ole puhunut kenestäkään pahaa ja yrittää sovitella. Esa J. on nössö. Tuija jotenkin hauska jopa.
Esa J. on ollut niin raivoissaan eilen ja tänään.