Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole ollut virikehoitoa vastaan mutta kyllä tänäaamuna...

Vierailija
16.09.2009 |

...sydäntä särki kun pieni kysyi äidiltään miksi vauvan ei tarvi jäädä hoitoon kun hänen tarvitsee.

Olin siinä omaani tuomassa samalla ja satuin kuulemaan.

Tiedän että tämä on loppuunkoluttu aihe täällä mutta pakko oli silti tehdä uusi aloitus, kun niin suretti sen pienen puolesta. En ymmärrä miten nämä äidit selittävät näille vanhemmille lapsilleen että miksi vauva saa jäädä kotiin!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isompi meni päiväkotiin ja olin vauvan kanssa kotona... Isompi ajatteli tietenkin, että olen töissä, joten hän menee hoitoon ja vauvan hoito oli silloin mun työtä.

Vierailija
22/28 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meneekö koska pakottava tarve ei ole.

En ole henkilö jolta kysyt mutta miksi pitäisi olla huolestunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä hävettäisi viedä lapsi väkisin päiväkotiin, kun kuitenkin jokainen hoitaja tietää minun olevan kotona ja että lapsen ei ole PAKKO päikyssä käydä.

Aivan mainiosti voisin aamulla soittaa ja sanoa, että tytöllä on tänä aamuna sellainen olo että jääkin mieluummin viettämään kotipäivää äidin ja pikkusiskon kanssa.

ja sitten ilmoitat päiväkotiin, ettei lapsesi haluakaan tänään tulla?

meneekö koska pakottava tarve ei ole.

En ole henkilö jolta kysyt mutta miksi pitäisi olla huolestunut?

Vierailija
24/28 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuntoutuksellista hoitoa lapselle (lapsi oppii ns. terveiden verrokkien esimerkistä, mallioppimista siis), ei varsinaista virikehoitoa.

Tavallinen lapsi ei virikehoitoa tarvitse, hänelle riittää ihan muut kuviot.

pk:n elto

Vierailija
25/28 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain 2 päivää viikossa (teen osa-aikaisia freelance-töitä) ja jatkuvasti kyselee eikö voisi mennä useammin. Ollaankin nyt lisäämässä päiviä. 2-vuotias siskonsa käy myös päiväkodissa mutta ei lisätä vielä hänen hoitopäiviään. Sen tiedän että minulla tulee olemaan rankempaa niinä päivinä kun 2-vuotias on yksin kotona, yleensä lapset leikkivät keskenään pitkät pätkät mutta 2-vuotias ei vielä yksin jaksa leikkiä kovin kauan.

Vierailija
26/28 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi paljon fiksumpaa olla siellä joka aamu, koska sitten pääsee paremmin leikkeihin mukaan.

Vierailija
27/28 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

töihinpaluullesi ja lapsen koulutaipaleelle.

Vierailija
28/28 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma onkin siinä että 2-vuotias ei vielä kaipaile päiväkotiin ja ollaan yritetty tasapainoilla sisarusten erilaisten tarpeiden kanssa.

Onneksi siellä 5-vuotiaiden ryhmässä on muitakin jotka ei tule joka päivä, muuten voisi olla enemmänkin ulkopuolinen olo.

27, no sille 5-vuotiaalle olisi paljon fiksumpaa olla siellä joka aamu, koska sitten pääsee paremmin leikkeihin mukaan.