Toimiiko teillä Säästöpankin/Nooan verkkopankki?
Mulle tulee teksti, että selain ei tue evästeitä tms.
Kommentit (11)
ei pelaa...vinkuu että selaimesi ei tue evästeitä. ei pidä paikkaansa, koitin neljällä eri selaimella ja kahdella tietsikalla. höh!
Saakohan mistään tietoa koska alkaa toimimaan????
eikä toiminut myöskään 18 aikoihin kortti automaatissa, kone sylki vaan korttia ulos
Mulle tulee teksti, että selain ei tue evästeitä tms.
Minä pääsin klo 19 aikaan verkkopankkiin, kun tein rahan siirron , nyt ilmottaa ei tue evästeitä". Syy on pankin serverissä eiköhän aamulla taas toimi !
Eikö SP:llä ole mitään vikapalvelua? Mitään numeroa, mihin soittaa? E-mail-osoitetta?
Tiedetäänköhän siellä, että täällä ihmiset yrittävät maksaa laskujaan?!
Eikö SP:llä ole mitään vikapalvelua? Mitään numeroa, mihin soittaa? E-mail-osoitetta? Tiedetäänköhän siellä, että täällä ihmiset yrittävät maksaa laskujaan?![/
pankin palvelut ovvat jo niin pitkään takkuileet , että pitäisi pankin jollaintapaa tästä ilmoittaa , mutta eipä pääse edes niiden nettisivuille , jonne kenties olisi tullut jotain tiedotetta. tai no mitä väliä jos homma ei ole hallussa niin annetaan asikkaiden vaan näpräillä kotona laskujesa kanssa !
Koitin molemmilla koneilla kello 22-24 ei toimi, herjaa evästeistä?
tilapäinen häiriö, yritä myöhemmin uudelleen. hienoa, vasta 6 tuntia ollut verkkopankki nurin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SP:n verkkopankki oli ainakin 14 tuntia nurin. Hienoa! Pantiin melkein Sammon ennätys nurin...
"Tilapäinen häiriö. Yritä myöhemmin uudelleen."