Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

jos se uhkaisi mennä vieraisiin jos ei saa sinulta?

Sivut

Kommentit (25)

Minä en noissa puuhissa tee mitään mikä on erittäin vastenmielistä ja tekee kipeää. Tuo on juuri sitä enkä todellakaan alentaisi itseäni...saiis sitten ukko mennä. Enpä moisella siipalla mitään tekisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta en vain sen takia että mies haluaa. Jos tuolla lailla uhkailisi niin en antaisi ja saisi lähteä.

Minä nautin peppuseksistä, niin sen takia sitä välillä tulee harrastettua, myös minun aloitteestanikin

Mottonani on, että kaikkea pitää kokeilla ainakin kerran. Eli jos et ole koskaan kokeillut, voisin suostua keskustellen, että mies tekee asian varovasti, ajalla, sinua kuunnellen.

Toisaalta, jos mieheni sanelisi ehdoksi, että menee vieraisiin, kokisin sen aikamoisena painostuksena. En tiedä haluaisinko jäädä sellaiseen parisuhteeseeen, jossa pakotetaan toista seksikokeiluihin, johon toinen ei ole valmis.

Lainaus:

Lainaus:

Pari kertaa on kokeiltu, ällöttävää touhua minusta.

Miksi monet väittävät että peppuseksissä olisi jotain ällöttävää?

että se rööri on kokoajan täynnä paskaa, meillä on ainakin ollut aina ihan puhdasta touhua, kokeilkaa kerran, kyllä kannattaa! Ja jos sitten ei tykkää ni ei tykkää...

Eipä tuo usein ole sitä kinuamassa.

Kerran minun aloitteestani ja kerran hänen.

Mies on siis eläissään saanut 2 kertaa ryppistä.

Melko pervo äijä kun panee rupareikääni kaikkine rypäleineni ;-)

Lainaus:

En antaisi mitään, jos kiristäisi mua sillä. Kauheaa.

Mutta antaisin panna peppuun jos se haluaisi.

Näin meillä. Olen antanutkin. Pidin!

yrittäis kiristämällä, ni heippa,

mutta muuten onnistuu kyllä :) ekan jälkeen kokeiltiin ensimmäisen kerran, ku oli emätin täynnä tikkejä tai ainakin arpeutuvaa haavaa, eikä "normaali yhdyntä" onnistunu :)

saa olla seksin suhteen eikä ainakaan peppuseksiin.

Sekun oikeasti sattuu väärin tehtynä ja jos nainen vastentahtoisesti ja jännittyneenä siihen suostuu niin sattuu aivan varmasti.

Näin itselläkin eka kokeilu nuorena. Miehen pyynnöstä suostuin ja sattui aivan helvetisti ja jäikin vain yritykseksi ja vuosiin en voinut kuvitellakkaan että tykkäisin peppupanosta, mutta sitten kun se oikealla tavalla pikkuhiljaa tuli "ohjelmistoon" niin huomasinkin, että nautin siitä todella paljon. Nykyään olen myös peppua ehdottava osapuoli ja onneksi molemmat tykkää.

Ja ihan on ollut siistiä hommaa.

Mutta ihan suotta myös vastustaa peppuseksiä ja heittään mitään yök yök kakkakommentteja jos ei ole koskaan sitä kokeillut omilla ehdoillaan.

mutta jotta onnistuisi varsinkin ekoilla kerroilla niin pitää olla todella kiihottunut ja sitten peppuun mennään HIIIITAAASTI ja liukastetta käyttäen.

Eli jos peppua haluaa kokeilla niin ensimmäisillä kerroilla olisi hyvä esim normi yhdynnänaikana liukkarin kanssa kosketella peppureikää ja sitten kun kiima päällä niin työntää varovasti peppuun sormi ja liikuttaa sitä rytmikkäästi.

Yleensä jos peppu tuntuu hyvältä niin tämä tuntuu taivaalliselta ja orgasmi on ihan omaa luokkaansa.

Sormesta sitten seuraavilla kerroilla helpompi siirtyä penikseen kun ensin oppinut rentouttamaan takapuolensa ja tietää että sen koskeminen tuottaa nautintoa.

ja sitten jos tuo sormetuskin vastenmielistä niin sitten parempi jättää koko homma. Kaikki kun ei tykkää kaikesta.

Jos mies uhkailemalla vaatii peppua niin voit ehdättaa sitä myös hänelle. Miehelläkin kun on eturauhasiin paras kosketus paikka pepun kautta.

Harvoimpa vaan mies antaa omaan peppuunsa mitään työntää ainakaa sellainen mies joka kiristää vastaavaa naiseltaan.

Varmaan 5 kertaa kokeiltu ja en tykkää siitä yhtään..sen jälkeen on ihan kipee peppu vähintään päivän ja ripulia, vaikka ois miten liukkaria mukana ja varovasti edetty :( Tuntuu tosi epämiellyttävälle..

Minä en anna kuin tietä ovellepäin jos uhkailemaan alkaa. Mutta annan taatusti peppua jos mies haluaa. Ja onpa tuo halunnutkin :o)

Se vaan vähän jarruttelee meitä että peppu on tunnetusti tiukka ja miehen varustus aika järeä. Ei siis ihan kivutta siitä selviä...

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat