Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako kirpparivaatteisiin laittaa hinnat?

Vierailija
16.09.2009 |

Tykkäisitkö itse ostajana, jos tuotteissa on hinnat esillä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostajana jätän ostamatta, jos ei hintaa ole esillä. Eli, jos myyjänä haluat, että joku lumppujasi ostaa, niin laita ihmeessä hinnat esille.

Vierailija
2/15 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan senkin takia jätin laittamatta, että myin sitten isomman satsin jollain könttäsummalla. Tulee juteltua ostajien kanssa enemmän ja näin myös myyntiä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tavarat on tarkoitus myydä, niin pitäähän niissä hinnat olla.

Vierailija
4/15 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan käyneet muualla kuin itsepalvelukirpparilla?

Vierailija
5/15 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa olevan yleinen tapa jättää tuotteet ilman hintoja. Ajattelin, jos siihen on joku syy. Itsekään en ostajana tykkää kysellä myyjältä, mitä mikäkin maksaa.

ap

Vierailija
6/15 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyä jokaisen rätin hinta erikseen!

Vierailija
7/15 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos myyjä pyytää liikaa, niin voi sitten tinkiä, mutta jos hinnat on laitettu valmiiksi aivan liian kalliista en edes viitsi tinkiä. siihen jää.

Vierailija
8/15 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteen hintaa vain jos aivan erityisesti kiinnostaa minua. Kun vaatteet on hinnoiteltu ostan herkemmin hyvän hinta-laatu suhteen osuessa kohdalle. Ja kyllä silloinkin vaikka hinta olisi mielestäni hieman kalliskin. en halua kysellä hintoja ja itse myydessäni aina hinnoittelen lasten vaatteet ja tavarat -silloinkin kyllä jutustelua ostajien kanssa tulee ja voi myydä suuremman määrän halvemmalla jos haluaa. Itse koetan hinnoitella niin, ettei niissä ole enää alentamista, niin alhainen hinta millä olen valmis vaatteesta luopumaan.

Vierailija
9/15 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavarat hinnoiteltu, ikävä kysellä.

Vierailija
10/15 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tarkoitus on päästä tavarasta eroon eikä ansaita rahaa, niin en jaksa nähdä sitä vaivaa. Myyn (halvalla) niille, jotka kysyy hintaa ja ylijääneet vaatteet kannan suoraan uffille. Helppoa.

Vierailija
11/15 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnoittelussa hirveä duuni. Suosittelen, että jos sulla on jotain isoja laatikoita, niin heitä niihin vaikka hinnat, että 1e tästä ja 2e tästä ja 4 e tästä.

Sitten voit vielä tingata tyyliin osta neljä maksa kolme, niin eiköhän kauppa käy.

Vierailija
12/15 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole hintaa, niin jää ostamatta, kysellä en ala

Vierailija
13/15 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUlee sellainen kauppamainen olo, että tässä ei nyt neuvotella.

Onneksi niitä ei usein ole vastaan tullut. Kirppiken luonteeseen kuuluu kysyä hintaa ja hieroa kauppaa. Aina ei kauppa synny, ei siinä taas mitään.Usein käyn kirppareilla ostamassa, jonkun kerran olen ollut myymässäkin ilman hintamerkintöjä, tietty. Kauppa on käynyt hyvin.

Vierailija
14/15 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoisin että olisi ne hinnat laitettu, ainahan sitä voi sitten vielä neuvotella, jos siltä tuntuu. Harvemmin tulee kyseltyä, varsinkin, jos niitä kyselijöitä on siinä enemmänkin jonossa.

Vierailija
15/15 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kyllä jäädä aika laihaksi saalis kirppiksiltä sitten noin yleensä..? Minusta harvat kuitenkin hinnoittelee, ja minustakin se on aika turhaa tavallisilla kirppiksillä.

Jos on tosi paljon tavaraa ja lähtee vaikka päiväksi myymään, niin en todellakaan lähtisi laputtamaan ihan jokaista tuotetta..ihan eri asia sitten itsepalvelukirppikset kun siellä tavara myynnissä ainakin viikon-pari.

On aika kummallista jos ei hintaa viitsi kysellä kirppiksellä.. aika turha sinne on sitten mennä ollenkaan minusta jos tyytyy vain pällistelemään kun yhdessä pöydässä kymmenestä ehkä on hintoja laitettu.. :)