Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mille alalle vaihtaisit jos nyt saisit valita ammatin uudelleen..

Vierailija
16.09.2009 |

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hoitoalalta halutaan pois.. =) Omia lapsiani en sille tielle neuvo, mille itse lähdin.. Mä vaan mietin, oisko musta mihinkään toimistohommiin..

Vierailija
22/34 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten pariin. Nyt olen historiantutkija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.merkonomi

Vierailija
24/34 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olen sairaanhoitaja.

Vierailija
25/34 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen biologi.

Vierailija
26/34 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en kiireiseen paikkaan, jossa potilaitten kanssa ei ehdi kunnolla olla ja työmoraali on huono yms. Jos muunlaisia paikkoja onkaan... Ehkä jotain yksityisiä? Elämän myötä varsinkin vanhukset ja alzheimerpotilaat ovat tulleet tutuiksi ja lähelle sydäntä. Olen kärsivällinen ja välittävä ihminen, ja kokemustakin on pahasti dementoituneen hoidosta. Nuorempana en olisi voinut kuvitellakaan hoitoalaa, mutta nyt mietityttää...

Vierailija
27/34 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en kiireiseen paikkaan, jossa potilaitten kanssa ei ehdi kunnolla olla ja työmoraali on huono yms. Jos muunlaisia paikkoja onkaan... Ehkä jotain yksityisiä? Elämän myötä varsinkin vanhukset ja alzheimerpotilaat ovat tulleet tutuiksi ja lähelle sydäntä. Olen kärsivällinen ja välittävä ihminen, ja kokemustakin on pahasti dementoituneen hoidosta. Nuorempana en olisi voinut kuvitellakaan hoitoalaa, mutta nyt mietityttää...

Mutta totuus saa haluamaan pois.

Vierailija
28/34 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti älyllisiä yms mahkuja päästä noihin haluamiinne ammatteihin? Vai heitittekö ihan unelman vain kehiin? Itse ehkä pyrkisin lukemaan vaikka kauppatieteitä. Saisi jonkun yleispätevän tutkinnon siten. Nyt Huk ja Merkonomi :-(

Vierailija
29/34 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hallintotieteiden maisteri.

Vierailija
30/34 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti älyllisiä yms mahkuja päästä noihin haluamiinne ammatteihin? Vai heitittekö ihan unelman vain kehiin? Itse ehkä pyrkisin lukemaan vaikka kauppatieteitä. Saisi jonkun yleispätevän tutkinnon siten. Nyt Huk ja Merkonomi :-(

it-alalle vaihtava, ja ihan oikeasti jo opiskelen uutta alaa. Eli älylliset resurssit riittää kyllä, perhe-elämän ja opiskelun sovittamisessa välillä hankaluuksia mutta se varmaan siksi, että opiskelen hoitovapaalla eli lapset kotona vielä.

Vierailija
31/34 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeakoulututkinto kyllä on, mutta ihan toiselta alalta.

Olen vain utelias tietämään, miten lääkiksessä omaksutaan lääkärimäinen ajattelutapa - vai onko se ihan sisäsyntyistä?

5.

Vierailija
32/34 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

it-alalla istun koneen äärellä. tylsää.

Vierailija
33/34 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt toimittaja.