Kommentoikaa synttäritarjoiluja!
Tyttönen täyttää 4v. ja luvassa on paritkin juhlat: sukulaisille ensin ja sitten kaverisynttärit. Olen suunnitellut tällaisia tarjoomuksia.
Sukusynttärit:
- kinkku-juustomuffinssit
- kylmäsavulohipiirakka (tai -palat)
- itse tehty taivaallinen täytekakku ;-)
- kahvikehrät
- vaaleanpunaiset marengit
- vaaleanpunaiset Dominot
- kookos-lakukeksit
- vaahtokarkit
Lastenjuhlat:
- Taffel hearts (päivänsankarin toiveesta)
- popcornit
- kärpässienipullat (oli just ohje jossain)
- vaahtokarkit
- vaaleanpunaiset Dominot
- Entä KAKKU? Yleensä lapset kun eivät sitä syö... Ehkä jätskikakku askarrellaan.
(- coctailtikkuja on ennen ollut mutta ne jäävät yleensä myös syömättä :-( )
Kiitos jo viitsit kommentoida!
Kommentit (5)
ja on mennyt myös kaupaksi. Ehkä kymmenestä lapsesta max 2 on semmoisia mitkä ei kakusta ole tykänneet. Ja onhan kakku myös tärkeä ohjeklmanumerona kun puhalletaan kynttilät jne.
ja on mennyt myös kaupaksi. Ehkä kymmenestä lapsesta max 2 on semmoisia mitkä ei kakusta ole tykänneet. Ja onhan kakku myös tärkeä ohjeklmanumerona kun puhalletaan kynttilät jne.
Sukulaisille on paria suolaista, hyvä juttu, ne varmasti maistuu. Lisäksi on sopivasti makeaa. Itse en muuttaisi mitään tuosta listasta :)
Kaverisynttäreille tekisin kyllä jonkun kakun, sen kakun täytyisi toki olla tarpeeksi houkutteleva. Jos teet kärpässienipullat, niin mitä jos jatkat samaa teemaa kakun suhteen? Teet kakusta sienen muotoisen ja koristelet kärpässieneksi?
että kakku ei oikein mene kaupaksi..yhdillekin synttäreille olin suurella vaivalla tyttöni pyynnöstä väsännyt hienon nalle-puh kakun..lapset eivät sitä syöneet vaan kuiskuttelivat vaan toisilleen että miten tuo kerma on keltaista :) Seuraaville synttäreille tein kermakakun jonka päälle laitoin niin paljon karkkia kuin siihen vain mahtui,ja johan kakku kelpasi.
tosin eniten aina kiinnostaa se, MILLAINEN kakku on. Moni tyttö santsasi täytekakkua viimeisimmillä 8v-synttäreillä.
Mutta asiaan... oikein hyvältä kuulostaa tarjoilut, en lisäisi mitään, en poistaisi mitään. Jäätelö kakun sijaan voi olla ihan kiva vaihtelu, mutta kuten sanoin, meillä sitä kakkua odotetaan ja syödään kovastikin.