BB-Lotta raskaana???
Onpa melkoisen tuhdissa kunnossa, jos ei oo raskaana.
toisaalta, kuvakulma on vähän outo ja tytöllä ikääkin vasta 18. ehkä toi pötsi ja perä on hankittu ihan vaan herkuilla...
Kommentit (36)
Tyypillinen bb-blondi: ei osaa keittää vettä, syö vaan hiilareita. Ei ihme että turpoaa!!
Ikä: 18 vuotta
Syntymäaika: 18.12.1990
Horoskooppimerkki: Jousimies
Kotikaupunki: Helsinki
Ammatti: Parturi-kampaaja
Koulutus: Parturi-kampaaja-koulu
Siviilisääty: Sinkku
Perheenjäsenet: Äiti, isä, isoveli
Harrastukset: Shoppailu ja auringonotto
Lemmikkieläimet: -
Tupakoitko: Joo
Pituus: 160 cm
Paino: 64 kg
Motto: Seuraa unelmiasi
Ja varmaan tuolla tullut pari kiloa. Talon jälkeen pitäisi Lotan tsempata, terveyssyistä ainakin.
valitset viestin kirjoituksen alta "Kuva" - "Browse". Tosi helppo ja kiva toiminto!
Pitääkö se kuva eka tallettaa nettipalvelimeen (aijaa tms.?)
valitset viestin kirjoituksen alta "Kuva" - "Browse". Tosi helppo ja kiva toiminto!
Pitääkö se kuva eka tallettaa nettipalvelimeen (aijaa tms.?)
Lihava toki on mutta ei vatsa pullahda tolleen esiin jos ei ole raskaana vaan läski on tasaisesti
ja tyhjäpäisyys ei niinkään hänen pyöreys
vatsa voi jostain ärtyä ja turvota noin, näyttää ihan vauvamahalta. ei kamala jos noin naiivi ja lapsellinen tyttö olisikin tietämättään raskaana... :(!
Lihava toki on mutta ei vatsa pullahda tolleen esiin jos ei ole raskaana vaan läski on tasaisesti
itse olen muuten vain vähän ylipainoinen (164/68)mutta kaikki läskit jämähtävät mahaan ja varsinkin tiukissa vaatteissa, esim. housuissa jotka tiukat vyötäröltä saan vauvauteluita... siksi suosinkin tunikoita :) silloin kun olin raskaana, niin läskin alta pomppasi selkeä vauvamaha vasta kuudennella kuulla...
Pieni pömppis, notkoselkä ja turvotus saa aikaiseksi juuri tuollaisen raskausmahan näköisen pallon. Olen ihan normaalipainoinen.
Ärsyttävää.
Edestäpäin näkyy selvä vyötärö ja lantio, mtuta sivuprofiilissa maha.
miestyyppistä lihoamista, mitä voi olla normaalipainoisellakin - eli rasva kerääntyy vatsaonteloon. Se on erityisen haitallista terveydelle, sillä se vaikuttaa selvemmin hormonieritykseen kun ns, päärynätyyppinen lihavuus, naistyyppinen lihoaminen.
Sidukkamaha
Kyllä on suomalaiset naiset pahassa kunnossa nykyään. Maailman läskeimpiä!! Eikö hävetä? Itseäni ainakin.
katsotteko ollenkaan itse ohjelmaa? siinä Lotan maha ei näytä kyllä ollenkaan isolta...
tuo youtuben videohan on ihan omituinen. Hidastettu, kuva leveämpi kun normaalisti.
Ei Lotalla oikeasti tollasta mahaa ole, vaikkei mikään laiha tyttö olekkaan
tosin lotan takapuoli on kyllä varsin leveä eli oisko oikeat tänhetkiset mitat 160/70 ?
Toivottavasti bb syöttää lisää herkkuja tytölle niin nähdään miltä näyttää joulukuussa :)
Eikä Kätlin todellakaan ole tikkulaiha. Normaalipainoinen nuori nainen.