MTV 3 aamutv.n säätyttö
Voi että mua säälittää se. Tuntuu, että se jännittää niin paljon. Mutta kai se toisaalta harjoitellut tosi paljon, ennenkuin laitettu lähetyksiin. Silti jotenkin niin kankee.
Kommentit (11)
ne eivät itse näe sitä sääkarttaa, joten sitten siinä huidot karttaan päin vaikka et mitään näe.
Mun mies sanoi tänä aamuna että hän on tyypillinen jäykistelevä suomalainen.
säälittää ja ihmetyttää eikö ensin eroon jännityksestä, sujuvammaksi esiintyminen ja sitten vasta ruutuun. Kritiikkini kohdistuu ylemmäs, ei tyttöön.
Jos jännittää nimenomaan sitä suoraa lähetystä.
jännitys helpottaa ajan mittaan.
Sääihmiset joutuvat katsomaan ruudulta mihin suuntaan pitää käsiä liikuttaa, seinässä ei siis näy karttaa vaan tyhjä seinä.
Olikohan se sama kun oli joskus kymmenen uutisissa? Se tyttöraukka oli ihan paniikissa, miten ne tosiaan voi laittaa ruutuun sellaisia jännittäjiä. Mulle tuli itselleni ihan vaivautunut olo kun katteli sitä touhua. Kyllä siinä kalpeni Mette Mannosen alkuaikojen jännitykset. Ja sitten se vielä toivotti "hyvää päivän jatkoa" puoli yhdeltätoista illalla.
On jo paljon petrannut ekasta lähetyksestä.
muutaman viikon takaisiin esityksiin! Nehän joutui yhdenkin lähetyksen keskeyttämään kun nainen jäätyi totaalisesti..
säälittää ja ihmetyttää eikö ensin eroon jännityksestä, sujuvammaksi esiintyminen ja sitten vasta ruutuun. Kritiikkini kohdistuu ylemmäs, ei tyttöön.
joo mäki aina naureskelen sille.jotenki tunnen suurta myötähäpeää:D
Kukaan ei tajunnut mitä säätä se lupasi, kun kaikki vaan jännitti sen mimmin puolesta! Onneksi ei raukka pyörtynyt kesken suoran lähetyksen.
Olen aivan samaa mieltä kanssasi. Ahdistaa katsoa hänen esiintymistään. Tilalle äkkiä luontevampi lukija jo hänen itsensäkin vuoksi.