Mitä muuta tekemistä on maailmassa, kuin tupakointi?!
Heh joo, säälittävä otsikko, mutta tuntuu siltä, ettei mitään... Mä olen ekaa päivää tupakatta. Tämä ei ole mikään pitkään suunniteltu terveyssyistä tapahtuva lopetus, vaikka olenkin näitä ihmisiä, jotka aina märisee, että "pitäis lopettaa".
Kävi vaan niin, että rahat kävi yhtäkkiä vähiin, ja tuli eteen tilanne, että joko ostan kunnollista ruokaa kotiin perheelle, taikka ostan tupakkaa... Sitä ruokaa ostin tietenkin. Eilen illalla loppui tupakat.
Tietenkin on hyvä asia olla polttamatta, ja tässähän mulla on hyvä tilaisuus lopettaa. Koetan näin vakuutella itelleni. Vaan nyt päivän mittaan mä en keksi mitään muuta tapaa viettää pientä taukoa! Oon aina tottunut hommien lomassa nauttimaan kupin kahvia ja tupakan kuistilla, rauhasta nauttien. En keksi mitään korvaavaa toimintaa! Auttakaa!
Kommentit (7)
Nikotiinipurkka/tabletit on hyvä keino myös, mutta taitaa maksaa enemmän kuin rööki.
Tai taitaa jossakin vielä olla purkkaa, edellisen lopetusyrityksen jäljiltä.
Alan oikeasti toivoa, että tupakointi ja tupakan myyminen kiellettäisiin ihan kokonaan lailla. Ei siis saisi mistään laillisesti tupakkaa. Silloin ainakin olisi pakko lopettaa, jos ei haluaisi sotkeentua laittomuuksiin.
Kahvi ilman tupakkaa on kuin sänky ilman patjaa, tai jotain. Plääh.
ap, känkkiksessä
Toivottavasti saat tästä hyvän alkusysäyksen. Kyllä se helpottaa!
Miten olisi ristikot/sudokut? Sämpylän leipominen? Lemmikkieläin? Iso pinkka erilaisia kirjoja kirjastosta, muita kuin romaaneja?
Et ehdi polttaa kun innostut neulomisesta ja virkkaamisesta.
että vois vaikka mieluummin tunkea sormen viideks minuutiks persuksiin kuin polttaa tupakkaa... siinä yksi ajanviete :-)
mulla ongelma on alkoholi. Jotenkin tuntuu siltä, että mitä ihmettä sitä tekee, jos ei esim. illalla juo vähän viiniä. Miten sen ajan saa kulumaan?? Mulle juominen on ajanvietettä, jos lopettaisin sen, niin en tosiaankaan tiedä että mitä ihmettä sitä voisi tehdä.