Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusperheet, miten pitkään olette seurustelleet ennen yhteenmuuttoa?

Vierailija
15.09.2009 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme samalla paikkakunnalla ja koska molempien lapset oli suhteen alussa aika pieniä niin etenimme rauhallisesti ja ongelmilta emme ole säästyneet, vaikka emme vieläkään yhdessä asu. Lasten oli puolin ja toisin alkuun vaikea hyväksyä uutta kumppania ja nyt on harkittu yhteen muuttoa, mutta pelkään, että taas tulee hankaluuksia.

ap

Vierailija
22/29 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla just tuollanen unelmauusperheidylli=)

Seurusteltiin 10kk kun muutin lasten 3 ja 6-vuotta kanssa toiselle puolelle suomea miehen kotipaikkakunnalle.Siitä 10kk saatiin yhteinen lapsi ja sitten vuoden päästä häät=)Nyt yhdessä eloa reilu 4-vuotta ja hyvin on mennyt.

Isompia kriisejä ei oo ainakaan vielä ollut,ja kaikki on tasapainossa.

Joka toinen viikonloppu isommat ovat isällään ja siloin yleensä viedään kuopuskin hoitoon hetkeksi jonnekkin ja ollaan ihan kaksin.

Tykätään tehdä asioita perheenä,eikä erotella arjessa lapsia kuka on kenenkin.

Ei kai siinä mitään hävettävää ole jos uusperhe toimii=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloimme seurustelemaan vuosi sen jälkeen kun erosin. Vuoden olin siis omillani ja keskityin olemaan lasten kanssa. Nyt 1,5 vuotta seurusteltuamme olemme muuttaneet yhteen. Miehellä ei ole lapsia, minulla on kolme kouluikäistä. Lasten isän kanssa olen viileissä väleissä, mutta ex hoitaa lasten viikonlopputapaamiset eikä suuremmin sekaannu meidän elämäämme, joten olosuhteet ovat sen osalta siedettävät. Yhteiseloa nykyisen miehen kanssa vasta opetellaan, mutta alku on menny ihan mukavasti. En toki odotakaan, että elämä olisi ruusuista tai että ilman vastoinkäymisiä selvittäisi.

Vierailija
24/29 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut jo lapsineni yksin 5vuotta, kun nykyinen mieheni "löysi" minut ja meidät. Miksei uusperheellisistä muka voisi löytyä aidosti onnellisia.

Vierailija
25/29 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin vuoden lasten kanssa yksin ennen kun tapasin uuden mieheni.

Vierailija
26/29 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän lapset oli sillon?

ap

Vierailija
27/29 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan ollut puolisen vuotta, jos sitäkään. Me yritettiin ajaa miestä hitaasti taloon, mutta lapsi ei tykännyt yhtään ihmisestä, joka tulee ja menee ja sanoi, että haluaa, että mies on koko ajan.

Lapsi oli tuolloin 5, hyvin menee.

Vierailija
28/29 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset olivat silloin 1,5v. ja 4v.

Nyt ollaan reilu vuosi asuttu yhdessä.

-2

Vierailija
29/29 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä myös osittain lasten takia toimittiin nopeasti. lapsille selvempi, että kaikki asuu samassa osoitteessa, eikä rampata eri osoitteissa.