G: Nainen, kuinka monta miestyökaveria sinulla on ja kuinka monta heistä olet
edes joskus, edes hetken vilkaissut sillä silmällä?
Kommentit (11)
Kätilötyössä miehet aika harvinaisia. :)
ja kaikkia olen nyt erottuani tiiraillut arvioivalla silmällä. Kaikista näistä liki sadasta suurin osa on "ihan kivoja, mutta.." pari kolme on sellasia, jotka olisivat ihan sellaisenaan kelpaavia ehdokkaita ja yksi joka sai sukat pyörimään jalassa ja jota tiirailin mielin määrin sillä silmällä ennen kuin älysin että on varattu (ei sormusta..).
Se vain, että varattuihin miehiin en koske, niin sitten vain salassa katselen. Aika surkea vaan tämä "värähdys"prosentti mulla, täytyy ties kuinka monta sataa miestä taas odotella ja läpikäydä että jotta seuraava löytyy ja joka sattuis vielä olemaan vapaanakin.
yhtä olen vilkaissut, mutta vain vilkaissut.
töissä on kymmenkunta ( itse olen ainoa nainen ). Yhtä olen katsellut sillä silmällä jo pidemmän aikaa.
Kuljetteko laput silmillä?? Minusta on enemmän kuin luonnollista, että ihmiset huomaavat toisensa. :)
3
sillä silmällä. Oamlla osastolla kenties 10 muta miestä, no ei värähdytä. Mutta muuten talossa ( n 150 miestä ) on useampikin, joita olen josksu katsonut:-). Mutta en koskaan omalata osastolta:-9
ja olen katsonut noin viittä sillä silmällä. Ketään en tosissani kuitenkaan.
Olen jokaista yli 20 vuotta vanhempi. Tietysti joku voisi ajatella, että sitä suuremmalla syyllä katselisin nuorta lihaa, mutta ei se mene niin. Kukaan heistä ei kyllä ole ns. tyyppiänikään, ei tosin aviomiehenikään varsinaisesti ole.
nykyisistä työkavereista en ole katsonut kuin yhtä sillä silmällä, mutta edellisen kanssa tuli tehtyäkin jotain, tosin sen jälkeen kun irtisanoutui. :)
En varmaan yhtään katsonut sillä silmällä, suurin osa on mua 30+ v vanhempia :)