Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastatko korvikeshoppailua?

Vierailija
15.09.2009 |

Eli "paikkaatko" jotain elämästäsi puuttuvaa osaa jatkuvalla shoppaamisella? Että kun ostan tuon ja tuon niin tuntuu sitten hetken taas paremmalta kun on saanut jotain kivaa, kun ei voi saada sitä mitä todella elämäänsä kaipaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sillä hetkellä tietoisesti, mutta jälkikäteen ajateltuna juuri noin.

nimim.velkaa on

Vierailija
2/6 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

velkaa ei kylläkään vielä ole, että sinänsä on pysynyt aisoissa, mutta nyt täytyisi ruveta hillitsemään tuota, kun tietää mistä se johtuu. On vaan niin vaikeaa... terv.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta sitten taaksepäin elin huonossa suhteessa, tein liikaa töitä ja olin väsynyt (tosi en silloin sitä tajunnut). Kävin joka päivä töistä tullessa matkan varrella Isossa Omenassa ostoksilla. Pääasiassa tuli ostettua vaatteita ja ihan turhia sellaisia.

Enää en sorru samaan, tosin joskus äitiyslomalla kun olen ollut väsynyt (siis yövalvomista tms) niin olen ostanut itselleni jotain kallista.

Raha asiani olen aina osannut hoitaa, en ostaisi jos ei olisi varaa.. Ehkä tuhlaan rahaa koska se ei loppuenlopuksi merkitse minulle mitään :-/

Vierailija
4/6 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin shoppaile jatkuvasti, mutta jollakin sitä on aina välillä itseään lohdutettava.

Vierailija
5/6 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut kotiäitinä 2,5v ja KAIPAAN työtäni...

Vierailija
6/6 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kirppareille ja vaatekauppohin aina kun olen yksinäinen, turhautunut ja masentunut ja kotiolot ahdistavat. Meillä on vaikeuksia avioliitossa. Kai minä ostamisella haen siihen kompensaatiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi