Hassun. Tukan leikkuusta.
Kävin vaihteeksi eri kampaajalla, kun vakkarille en saanut aikaa. Lopputulos oli ihan kiva heti käynnin jälkeen, kun tukka oli föönattu ja laitettu. Sain kehuja, että onpa kivasti leikattu jne. Silti tukan "asettuvuudessa" on suuri ero vakikampaajan leikkaamaan. Tukan ulkonäkö lähes samanlainen, mutta toisen leikkaamana asettuu niin helposti hyvin, toisen taas vaatii kauheasti "tälläämistä". Onko kukaan muu huomannut tällaista?
Kommentit (7)
Siitä sen hyvän kampaajan tunnistaakin, että leikkaus on helppo, kotonakin pesun jälkeen vain kampaa tukan ja asettuu nätisti muotoonsa ilman hillitöntä vääntämistä ja kääntämistä.
Pitkä tukka. Äitini lyhentää sitä noin kolmesti vuodessa kun käydään hänen luonaan tai hän meillä. Itse värjään. Säästän AIKA PALJON RAHAA!
ymmärryksestäsi (samoin kuin anteeksiantokirjavinkistä ;-)) Hyvä, että joku tajusi pointin.
Pitkä tukka. Äitini lyhentää sitä noin kolmesti vuodessa kun käydään hänen luonaan tai hän meillä. Itse värjään. Säästän AIKA PALJON RAHAA!
noin varmaan tekisin itsekin, jos minulle sopisi pitkä tukka. Mutta omasta mielestäni lyhyt tukka sopii minulle paremmin ja viihdyn lyhyessä. Joten joudun uhraamaan rahaa kampaamoihin, ja mielelläni sen teenkin jos on hyvä kampaaja kyseessä, vakkarini onneksi on. :)
tukka. Joku lyhensi sitä ja rahaa todella säästyi. Minullekin vain sopii lyhyempi tukka ja koska pyörylöitä ja taipuisuutta liiaksikin, niin itse leikkaaminen ei onnistu. Ikävää mennä töihin, jos pää on kuin "ojalan uuniluuta" :-) Siksi kärrään rahat kampaajalle. Ja onneksi myös olen pitkän etsinnän jälkeen löytänyt hyvän.
ap
Vakikampaaja oli pitkällä lomalla, ja kävin sen työkaverin käsittelyssä. Leikkaus oli samanlainen, ja ekaksi näytti hyvältä. Mutta oli leikannut eri tavalla , ja jo seuraavlla viikolla sivuilta ja tokaa töhötti pystyssä, ei ollut sitten leikannut ja ohentanut sieltä kunnolla. Mun hiukseni kasvavat suoraan pystyyn päästä, jos niitä ei leikkaa just niin, että päälihiukset pitää ne hiukan kurissa.
tämän ilmiön kanssa :-)
ap