Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vastaat kun sinulle sanotaan esim. aja varovasti, ole varovainen, pidä huoli... tms.?

Vierailija
14.09.2009 |

Mietin vaan kun sanoin vastaavan huolta pitävän ilmauksen niin vastaus oli, että älä ala minua neuvomaan... ja ei todellakaan vitsillä...

Mietin vaan, että voiko tuollaisesta oikeasti todellakin loukkantua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkää nyt tuurilla?

Vierailija
2/7 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan aivan ällistynyt, että joku voi loukkantua =(

menkää nyt tuurilla?

Mun mielestä sama kun ajakaa varovasti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoittaa, että "minä välitän sinusta ja siitä, että tulet turvallisesti takaisin".

Vierailija
4/7 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulee minulta usein tuota joten se vain sanoo joo tai vastaavaa.

Jotkut voivat tosin loukkaantua kun eivät tajua sitä huolehtimiseksi. Jos tämä ihminen on läheinen niin voisi sanoa sille ettei nyt vedä hernettä nenään vaan rakkaudella tarkoitin että tule ehjänä luokseni takaisin.

Toinen vaihtoehto on yrittää muokata lausahdusta "neutraalimmaksi" (vaikka minusta se on vain positiivinen ja tarpeeksi neutraali) Eli ideana, "Ajathan varovasti?" tai vastaavaa

Vierailija
5/7 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tottakai

2. Kyllä

3. Joojoo...

Ihmiset loukkaantuvat mitä ihmeemmistä asioista, sen olen tässä huomannut vuosien varrella. ;)

Vierailija
6/7 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vielä läheinen kaikenlisäksi =( Olen oikeasti todella surullinen, että loukkaantui niin. Laitoin viestin perään, että en todellakaan tarkoittanut mitään pahaa ja ihan hyvällä sanoin ja huolehdin. Ei ole vastannut mitään... =( Homma tuli täysin puun takaa, en ole ikinä törmännyt vastaavaan reaktioon...

ap

Vierailija
7/7 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole varovainen -> joo, aina

pidä huoli itsestäs ->.. ja muista jotka kärsii!