Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisko vinkkejä

Vierailija
14.09.2009 |

Olen onnellisesti raskaana. Mietityttää vaan, miten kertoisin asiasta ystävälleni, joka kärsii lapsettomuudesta. Tiedän, että hän on onnellinen puolestani, mutta silti samalla tämä tulee olemaan hänelle kova paikka.

Miten voisin kertoa hänelle loukkaamatta häntä mitenkään? En kai menetä ystävääni?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sinulle asiaa, joka sinun on ehkä vaikea kuulla ja ymmärrän, jos se on sinulle kova paikka. Olen raskaana ja se on minulle iloinen asia, mutta tiedän, että teillä on vaikeampi tilanne.

Ja niin edelleen, toivottavasti lapsesta on teille iloa tulevaisuudessa ja toivottavasti teitäkin onnestaa....

Vierailija
2/3 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi kärsii lapsettomuudesta ja asia on varmasti arka. Mutta jos hän kuulee muualta, viimeisenä tai kun olet synnyttämässä, niin uskon hänen loukkaantuvan huomattavasti pahemmin. Kerro hänelle heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on todella läheinen ja tärkeä minulle. Vaikea tilanne. Olen äärettömän onnellinen raskaudestani ja samalla jotenkin surullinen olo ystävän puolesta. Aion kertoa hänelle pian, mutta se tulee olemaan todella vaikeaa. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi