Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako minun vaihtaa työpaikkaa?

Vierailija
24.11.2024 |

Hei.

Olen 24-vuotias nainen ja koen tällä hetkellä olevani työpaikkakiusattu nykyisessä työpaikassani. Minua ei mitenkään suoraan kiusata vaan se on enemmän seläntakana kuiskuttelua ja minut on otettu myös silmätikuksi. Kävin vasta työhaastattelussa toiseen paikkaan ja sain paikan mutta en ole vielä kirjoittanut mitään sopimusta. Nyt mua kuitenkin jännittää että entä jos tämä uusi paikka olisikin vielä pahempi tai että jostain syystä teen virheen jos irtisanoudun nykyisestä paikastani. Jännittää myös se että joudun entistä enemmän "vihan" kohteeksi kun irtisanoudun ja niinsanotusti "haistatan paskat" kun lähden. Mitä tekisitte minun tilanteessa? Tuntuu että ajatukset on ihan sekaisin

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit todisteita kiusaajista jotenkin ja vedät korvaukset heistä. Näytät miten luusereita ne on.

Vierailija
2/10 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankit todisteita kiusaajista jotenkin ja vedät korvaukset heistä. Näytät miten luusereita ne on.

Ai mitkä korvaukset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/10 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli toi sama lähärityössä. Meidän osasto ihan ok, viereisen osaston (rumat, vanhat, typerät) akat ottivat minusta silmätikun. Ja myös esimies, typerä hänkin ja taustalla kaikkea. Hain kouluun ja ns. haistatin peet 🤣

Vierailija
5/10 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiusaamiseen ei puututa nykyisessä työpaikassa niin ehdottomasti kannattaa vaihtaa. Säästyt mt-ongelmilta ja henkiseltä kärsimykseltä. Mikään työ ei voi olla terveyttä tärkeämpää.

Vierailija
6/10 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kiusaamiseen ei puututa nykyisessä työpaikassa niin ehdottomasti kannattaa vaihtaa. Säästyt mt-ongelmilta ja henkiseltä kärsimykseltä. Mikään työ ei voi olla terveyttä tärkeämpää.

Jep, tää on totta. En oo AP, mutta muhun kohdistui kohtalaista kiusaamista (selän takana puhumista, silmätikuksi ottamista, sellaista yleistä huonompaan/typerämpänä pitämistä mm.) nyt kun en ole ollut siellä pitkään aikaan, huomaan, miten huonosti voin silloin. Muitakin syitä tähän. Ei kannata jäädä.

Vierailija
7/10 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan kanssa voi joskus neuvotella, ei sano heti itseään irti. 

Vierailija
8/10 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itse olen vienyt asioita eteenpäin, työterveyshuoltoon jne. Tarvittaessa olen ottanut saikkua, en ole luovuttanut. Koska jos antaisin periksi ja lähtisin, sama tilanne voi jatkua seuraavassa työpaikassa. En lähde sen vuoksi, koska muut toimivat väärin.

Vierailija
9/10 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda ihmeessä työpaikkaa. Minulla myös työpaikan vaihto meneillään, eri syistä tosin. Eihän sitä voi tietää millainen yhteishenki uudessa työssä on, mutta ei kannata jäädä työhön, jossa ei tunne oloaan mukavaksi ja hyväksytyksi.

Vierailija
10/10 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdat ehdottomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi