Onko kenenkään muun lapsella
ylivilkkaus ongelmaa? Miten lapsenne pärjää koulussa; joutuuko hän usein syntipukiksi ilman että olisi tehnyt itse mitään (ts. toisten tekemät kepposet käännetään lapsenne syyksi)? Meidän poika on koko yläasteikänsä ajan joutunut olemaan luokan "pelle" eli seurallisena ja hieman keskittymiskyvyttömänä tullut leimatuksi jonkin sortin häiriköksi. Harva se päivä tulee kotiin viestiä, että poika on tehnyt sitä tai tätä. Sitten kun pojan kanssa asiaa selvitetään, niin eipä nuo opettajien valitukset täysin paikkansa pitäviä sitten olekaan vaan pojastamme väännetään syyllinen toisten aloittamiin juttuihin. Kyrsii tällainen jatkuva syyllistäminen kun pojan kanssa ei kotona ole koskaan mitään ongelmia ollut.
Kommentit (3)
mutta kyseessä on tokaluokkalainen.
Ja se mikä välillä harmittaa on se, että näiden lasten pitää olla ylikilttejä. Heiltä ei siedetä edes sitä mitä muilta ns. normaaleilta lapsilta hyväksytään. Heti kaikki tekeminen rekistöröidään, vaikka vain menisivät muiden mukana.
poika on kotona oikea enkeli. Ja näyttää aina viatonta naamaa, kun asioita setvitään. Jostain kumman syystä se opettaja soittelee...
Jotkut mistä ovat altiimpia ryhmäpaineelle. Kun ovat yksin, ovat rauhallisia. Mutta ryhmä saa kierrokset päälle.
Ei pojan käytös kotona ole peilikuva siitä miten käyttäytyy muualla!
Olen itse ainakin ollut joskus nuori!!! :D
Jos lapsella on ongelmaa niin sää vanhempana menet rehtorin luo ja sanot että nyt tää loppuu tai menee poliisitutkintaan kaikki virheelliset syytökset. Piste.