BB-Tuija!
Sen verran mitä olen tota ohjelmaa katsonut, niin olen tullut siihen tulokseen että sillä eukolla ei hissi vedä ihan ylös asti!
Eilisessäkin suorassa kun asukkaat odotti tietoa siitä kuka putoaa, niin tää tuija rupee vetää jotain omaa todella noloa showta.
Ikinä ei oo kukaan ärsyttänyt mua niin paljon kuin toi Tuija-vajakki, etova tapaus.
Kommentit (23)
Cp-vamma on liikuntavamma, esimerkiksi nilkka on jäykistynyt tiettyyn asentoon (tämä lievimmästä päästä).
mietin ihan rehellisesti, ilkeilemättä, että onkohan tuijalla jokin lievä cp-vamma ?!
Ehkä ei sitten ole se seeppari, mutta joku sillä kyllä on, ei se normaali ole. Itsetunto hukassa ja tosi outo. Puhumattakaan sen kilahduksista ja kaikenlaisista sairauksista. Keskeyttää mielenkiintoiset keskustelut tyhmillä jutuillaan, pyytelee anteeksi koko ajan ja nuolee persettä. Outo ja vastenmielinen akka!
Liikkumisessa oli ongelmaa (liikku rollaattorin kanssa). Järki toimi täydellisesti, mutta puhe oli hieman vaikeaa, tai ulosanti ei ollut kaikkein selvintä. Että voi se kyllä vaikuttaa siihenkin miten puhuu.
Anyway, ihan normaalia luokkaa pystyi käymään ja ei tosiaan mikään hidasälyinen ollut, vaikka puhetavasta joku olisi voinut sellaisen johtopäätöksen vetää.