Tahtoisin taas muistaa, mihin miestä tarvitaan perheessä.
Muuhunkin kuin lapsille isäksi, josta ne tykkäävät. Mikä on miehen virka ja rooli perhe-elämässä ja parisuhteessa vuonna 2009? Kertokaa, minä en enää tiedä, mitä tuolta edes voisi odottaa.
Kommentit (6)
että on vanhempi lapselleen, tekee kotitöitä, kokkaa ja harrastaa kivaa seksiä mun kaa. Ja siitä on muutenkin seuraa. Rahaa en odota siltä, siitä huolehdin minä. Eipä muuta. Eli samaa mitä mä oon.
Perheen menoista se maksaa noin 1/4. Isä se kyllä on lapsilleen ja joskus se lähtee "vaimoa ulkoiluttamaan" tavarataloon, eli kai siitä on seuraakin.
Tuntuu, että kaikkien muiden miehet on jotain enemmän. Ehkä kaikkea enemmän.
ap
olen huomannut, että miestä tarvittaisiin seksiin ja välillä halaamaan tietyllä lailla, kaikki muu hoituu ihan hyvin yksin/ystävien avulla.
Mutta toisaalta, selibaattiin ei kuole ja jos pelkkää kosketusta vailla niin lapsia halailemaan. Ja toisenlainen luonne sen seksinkin hakisi jostain.
Mikä on sun puhelinnumero? Kaikki naiset sanoo mua nykysi kiesiksi, mutta sulle kelpaisi?
että mies osallistuisi yhtälaisella panoksella kodinhoitoon, koska molemmat käydään yhtälaisella panoksella töissäkin.
Näin se ei vaan valitettavasti mene, vaan minä hoidan 95% kotitöistä. Toisaalta mies sitten viettää ison osan kotitöiltä säästyvästä ajasta lasten kanssa, joten onhan sekin nykyaikaista isyyttä. Minustakin olisi kyllä ihan kiva ehtiä olla enemmän lasten kanssa. Joskus tuntuu, että nykymenolla isästä tulee helposti lapsille läheisempi, koska heillä on aikaa leikkiä. Äidit on vain töissä töissä tai töissä kotona.
Ja semmonen minulla on!
Mikä on sitten äidin rooli? Onko semmosia rooleja?