mun 1v 4kk oleva poika käyttää kokoa 68, muita?
Kommentit (34)
näitä ap:n kysymiä "muita pienikokoisia"? Okei...
Kaverin 1v4kk ikäinen käyttää jo 98/104cm vaatteita! Mut onkin tosi pullero lapsi..
4kk ja 69,5cm. Ompa sulla tosi pieni poika!
Meillä 8kk käyttää 74 Pituus nyt 72,5 ja painaa 8940g Alkaa tuntuu aika jätiltä. Siroksi silti kutsuisin
T: Oma poikani 4kk 69,5cm, 6kk 74cm ja 8kk 79cm.
Sinullahan on jättilapsi. 123 senttiä on ihan tavallinen ekaluokkalaisen pituus. Ala-arvoinen neuvola teilläpäin - tai sinulla vakavia kommunikaatiovaikeuksia - jos tämä on sinulle uusi tieto!
mutta 123cm ekaluokkallainen on nykyisin lyhimmästä päästä. Pitkä toisin on 4v 123cm:nkin.
Tyttäreni on ikäisekseen pitkä, mutta hoikka. Tällä hetkellä pituutta on noin 105 cm, käytössä edelleen 70 cm alkkareita ja muutama mekko (jotka tietty muuttuneet topeiksi/tunikoiksi :) ja housut (lyhentyneet tosin capri-mittaisiksi). samoin esim. 86 cm takki meni vielä käytössä melkein 3-vuotiaaksi.
123-senttinen on normaalimittainen.
Meillä on 115-senttinen ekaluokkalainen. Hän on lyhyt, mutta samanmittaisia on luokasta kuitenkin neljännes.
123-senttinen ekaluokkalainen on käyrällä +1. Mediaani on 121,3 senttiä.
Sinullahan on jättilapsi. 123 senttiä on ihan tavallinen ekaluokkalaisen pituus.
Ala-arvoinen neuvola teilläpäin - tai sinulla vakavia kommunikaatiovaikeuksia - jos tämä on sinulle uusi tieto!
Tottakai olen tietoinen siitä, että lapsemme on pitkä!!! Saatat omata hieman vajaan käsityskyvyn itse jos heittelet tuommoisia kommentteja. Poikamme on pitkä ikäisekseen, mutta kasvaa omalla käyrällään normaalisti.
Itse olemme pitkiä myös (minä 179cm ja mieheni 199cm), joten on vaan ihan normaalia kaikkien mielestä, että poika on pitkä. Meillä kasvaa täällä talossa kuule myös 2v1kk ikäinen joka on nyt 99cm pitkä -normaali, ihana poika.
Joten jospa vähän mietit omia näkökohtiasi ennen kuin lauot typeriä juttuja. HILJAISUUS on myös ihan arvostettavaa -silloin ei paljasta omaa tyhmyyttään.
T se 16 joka on ylpeä pitkästä pojastaan
Teidän perheen mitat ei edes kuulu koko ketjuun.
Hui kauhee, miten voitte olla noin kummallisen kokoisia kaikki????
pitikö saada tappelu aikaan tähänkin ketjuun. Mitä väliä sillä on onko lyhyt vai pitkä vai ihan keskikokoinen. Ihan normaaleja lapsia ne kuitenkin on.
Luepa tuo 16:n puheenvuoro. Kuspää.
mutta ajatelkaas niitten ISOJEN lasten äidit sitä, että paljonko lapsenne tulevat kärsimään, kun kaikki mammat päivittelevät kuinka isoja lapsenne ovat?
Oma poikani on pitkä, olimme hänen kanssaan kaupassa, kun rouva tuli sanomaan: Älä kiukuttele iso poika, olet jo varmasti ainakin neljä... totesin, naiselle, lapseni on VASTA KAKSI JA PUOLI VUOTIAS... Oli rouva hämillään ja mutisi vain että kylläpäs on iso.
Olin itsekin iso koulussa aina pään muita pidempi. Kärsin todella kovasti siitä, kylläpäs olet pitkä.... OLISIN HALLUNNUT OLLA LYHYT TAI EDES NORMAALI PITUINEN TYTTÖ!