G: Mitä astiastoa alkaisin kerätä?
Mulla on Pentikin omena-sarja lähes kokonaan ja eräs ikivanha astiasto, jonka lupasin sukulaistytön opiskelija kämppään.
Olen aina ihaillut arabian Teema-sarjaa, mutta onko se jo ihan täysin out?
Mielipiteitä/ehdotuksia, mitä alkaisin kerätä?
Kommentit (19)
kiva ja monikäyttöinen, mutta uudet lautaskoot on todella huonot.
Jos mun kaapeissa olis tilaa, alkaisin kerätä Arabian Lumi-sarjaa.
Meillä on alettu keräämään sitä Arabian Lumi -sarjaa. Hinta vaan kivasti pompsahti tuossa keväällä! Viime jouluksi ostelin vielä jollain 13 eurolla kaksi kuppia + kaksi tassia boksissa. Nyt ne maksaa YKSI kuppi jonku 7 euroa eikä niitä bokseja enää saa. Lautaset maksaa 18 euroa kipale...
Yhdistelen sitä KoKoon ja Teemaan:)
Se on hintava, mutta todella moneen tyyliin sopii, ja nyt siihen on tullut mukitkin. osta vaikka astia/kk.
Samaa konserniahan ne on, mutta kuitenkin.
juuri tuohon Paratiisi-sarjaan. Pakko myöntää kyllä aika kiva onkin, vaikkakaan ei ole minun tyyliseni. On tosiaan melko hintavia astioita mutta kun aina lahjaksi ostaa niin kyllähän niitä kertyy.
on kaunis, ajaton, ja ei mikään koristeellinen tms, en pidä semmoisista.
ja tosiaan pystyy kivasti yhdistellä kahtakin väriä. :)
sopii moneen, saa juhlavan,mutta käy arjessakin.
tai sitten vaikka sitä v&b:n sarjaa, joka on tämän kuun kantistarjouksessa. Nimi ei tule vaan nyt mieleen.
v&b syvät lautaset ovat järjestein kauniimpia malliltaan kuin arabian kissankupit. Teemat on minusta liian kulmikkaita, Lumi-sarjan kahvikupeista pidän, siinäkin lautaset on vähän kököjä.
Ei ollut tuo Old Luxemburg mitä tarkoitin vaan valkoinen, mutta minusta kuvissa ainakin kivan muotoinen astiasto. Piti ihan käydä kurkkaamassa mikä se on ja Home Elements on nimi. Monet pitää V&B:tä tosi kalliina, mut usein näin ei ole vaan Arabiat ja Pentikit voi olla paljon kalliimpiakin. Nytkin tuossa lautaset 13,90 sekä isot että syvät.
Jos taas ap kuitenkin päätyy noihin Arabioihin, niin nyt voi olla hyvä aika aloittaa, kun taitaa olla Mammuttimarkkinoilla -30%.
Hei! Ihmettelen suuresti tämä päivän perheen äitejä jotka jaksavat tähän kellonaikaan miettiä astiastoja kun taas toisaalta kuuluu kuinka väsyneitä äidit nykyään ovat???!!!!
niin ostaisin varmaan Runo-sarjaa + Teemaa sekaisin, ovat tosi kivan näköisiä yhdessä. Mulla on Pentikin Aino-sarjaa ja Arabian vanhaa Arcticaa.
Hei! Ihmettelen suuresti tämä päivän perheen äitejä jotka jaksavat tähän kellonaikaan miettiä astiastoja kun taas toisaalta kuuluu kuinka väsyneitä äidit nykyään ovat???!!!!
Minusta on ainakin just nyt ihana miettiä astioita. Ihana hiljaisuus kotona..kohta pyöräileen töihin ihanaan syyspäivään.
t. ap, joka kiittää kaikista vastauksista
jos vaan siitä tykkäät.
Mulla on Paratiisia, olen kerännyt sitä jo yli 10 v, eli astioita kaapissa riittää.
Muistaakseni mikään astioista ei ole mennyt rikkikään.
Teema on sellainen sarja, että sitä ei sitten ikinä kannata ostaa ns normaalihintaisena. Nyt on ne Cittarin tarjoukset, välillä sitä saa kerää merkkejä hintaan jne.
Ainoa huono on teepannu. Se on oikeesti huono. Tee valuu, tippuu, mikä on nyt onkaan oikea termi.
Mutta jos et juo teetä, ei haittaa tämäkään.
Sanoinkin miehelle, että jos meillä nyt olisi häät, toivoisin sitä sarjaa! ;) Pitäisiköhän pitää "8v-hääpäivä"- juhlat. Vai mitä ne ovat, kun "vihitään uudelleen" kirkossa ;D
Jos jotkut äidit onkin väsyneitä, kärttyisiä eukkoja, niin e se helkkari sentään tarkoita, että KAIKKI OVAT!!
Minusta on ainakin ihana sisustaa ja miettiä vaikka sitten niitä astioita.
Nukkukoon ne, keitä väsyttää, eikä heidän tarvitse tähän keskusteluun edes osallistua, vapaaehtoista!!??
Jos minä olen poikki, kun kolmas lapsemme jouluna syntyy, niin ehkä juuri sillä hetkellä en itsekään mieti astioita, MUTTA EI SE TARKOITA, ETTEI KUKAAN MUUKAAN SAA NIITÄ SITTEN SILLOIN MIETTIÄ!!!!
Ja mielestäni se on tosi hyvä sarja!! Ihana yhdistellä eri värejä keskenään. Mulla on keltasta, turkoosia ja ruskeeta teemaa. Keltanen sopii ihanasti turkoosin kanssa keväällä ja kesällä ja sitten ruskee sopii mukavasti turkoostin kanssa myöskin. Jos olisi tilaa ja tarvetta ostaisin vielä valkoista ja mustaa teemaa ja ehkä myös oliivia! Valkoinen ja musta sopisi kivasti uuden Muumi seikkailu-sarjan kanssa yhteen!!
olen ollut todella tyytyväinen: klassinen, tyylikäs, eleetön, helppo yhdistellä muiden astioiden kanssa.
valkoinen, ajaton ja hieman koristeltu. Upea ja käy juhlaan ja arkeen. Ei ole hinnan kiroissa, kuppipari reilun kympin.
Mä en henkilökohtaisesti tykkää Arabian nykyisestä laadusta. Jos pitäisi nyt keksiä, että mitä alkaisin keräämään, niin jotain vanhaa Arabian sarjaa tai sitten vaikka sitä v&b:n sarjaa, joka on tämän kuun kantistarjouksessa. Nimi ei tule vaan nyt mieleen.