Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
5) Oletko ihan normaali?
29.12.2008 |
Todellakin välitän naapurin naisesta ja lapsista vaikken heitä tunnekaan kunnolla. Vaimonhakkaajat kuriin! Ap
Kommentit (4)
Onko jäänyt jotain oleellista lukematta?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onko jäänyt jotain oleellista lukematta?
tää ei liity mihinkään, tai tää liittyy ihan mihin vaan. AP on ilmeisesti joku kemu?
"Soitimpa naapuriin poliisit viime yönä". Terv. Ap
Alue: Aihe vapaa
Kenties jonkinlainen kehityshäiriö? Vai mikä vittu siinä on niin vaikeaa vastata niihin varsinaisiin ketjuihin?
Ja mistä sä sen naapurin ukon vaimonhakkaajaksi tiedät? Kehuiko hän "moi, olen erkki, naapurisi, vaimonhakkaaja"