Unohtui täysi kauppakassi sitten eiliseltä lämpimään..
Ja sisällä oli tietenkin kaikki lihatuotteet ja ruokakermat, ai että vituttaa. Mies oli laittanut kotimatkalla (kävi kävellen kaupassa) takkinsa yhteen kassiin ja unohtanut sitten kotona, että siellä oli ruokaakin. Naulakon alta löytyi sitten kassillinen ruokaa kun tänään etsiskeli kadonnutta takkiaan.
Rahat on kuun loppuun hälyttävän vähissä, joten oikeasti kirpaisee tuo rahanmenetys. Voi perkele.
Kommentit (5)
mä jotenkin uskon että tuo hyvitetään sulle jollakin tavalla... ehkä hassu ajattelutapa, mutta itse olen huomannut että niin on mulle käynyt että joku yllättävän kiva asia tapahtuu usein sen jälkeen kun on tapahtunut joku tuollainen harmittava juttu :) toivotaan ainakin niin :)
niin kauan kuin ne näyttävät ja maistuvat kunnollisilta. Maidosta näkyy ja haisee, jos se on terveydelle vaarallisessa kunnossa. Sama pätee myös ruokakermaan.
Myös juustoja ja meetwursteja olemme käyttäneet vaelluksilla päiväkausia, eivätkä ne ole menneet miksikään. (Vaelluksilla ei tietenkään ole jääkaappia ja lämpötilakin voi välissä olla huoneenlämmön tasolla.)
Sen sijaan raaka liha ja kala pitää valitettavasti heittää pois. Sama pätee myös kinkkuihin ja muuhun makkaraan kuin meetwurstiin.
Paistaisin kunnolla ja laittaisin kermaa sekaan ja tunniksi uuniin.
Paljon merkitsee se onko teillä kuuma vai vilpoinen eteinen.
joten enpä saanut niitä sitten hyötykäyttöön. Lihat pullistelivat pakkauksissaan ja meillä on kyllä varsin lämmin eteinen, joten oli aivan selvää ettei niitä enää voinut käyttää. Nyt olen jo tottunut ajatukseen, pitää elää vaan todella niukasti nyt muutaman viikon. Kyllähän se onnistuu kun panee onnistumaan :).
lihat ei. Kun käytät kermaa, näet heti onko se pilalla vai ei.
Vie lihat heti roskiin äläkä sure sitä enää.
Varsinkin jos kermassa on mahd pieni prosentti. Tälläiset vispikermat happanevat hetkessä.