Lue keskustelun säännöt.
Rakastatko vielä puolisoasi?
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tunnen oloni aina hyväksi mieheni vieressä.
Yhdessä olemme olleet 7,5 vuotta.
Yhdessä ollaan oltu kesällä 10 vuotta. Tavallaan rakastan, mutta enemmänkin vaan siksi että on lasteni isä ja hyvä sellainen. En tiedä rakastanko niin kuin vaimon kuuluu miestänsä rakastaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
6 yhteistä vuotta