Lämpörullat, suoristusrauta vai ilmakiharrin?
Mulla on liukkaat ohuet hiukset, joihin haluaisin vähän ryhtiä. Nyt teen kampaukseni perinteisillä paplareilla (!), mutta ajattelin siirtyä nykypäivään.
Kommentit (12)
Sillä pystyty myös kihartamaan että nostamaan tyveä. On siis monikäyttöisin.
ostamaan suoristusraudan. kautta aikain olen käyttänyt ilmakiharrinta. Minulla suht lyhyt mutta tuuhea ja taipuisa tukka. Kaduttaa nyt tuo suoristusrautaostos. Saako sillä tosiaan pöyhkeyttäkin jotenkin? Ehken osaa vielä käyttää.
Tai riippuu tietty hiustesi pituudesta. Mutta jos on lyhyet tai puolipitkät niin onnistuu. Eli laitat raudan ihan tyveen ja vedät suoraan ylöspäin (pääliosasta) ja sitten vähän taivutat latvaa.
Ja kerroksellisuutta, joten luulisi onnistuvan. Kokeilen tänään.
mutta minun piikkisuoralle tukalle toimii suoristusrauta! Ennen olen aina laittanut sitä ilmakihartimella ja tuskaillut, nyt kun ostin suoristusraudan niin sillä saa lyhyen polkan nätisti kohotettua tai jopa kiharrettua.
Mun suoristusrauta on ohut, vain n. 1,5 cm leveä. Sillä saa kyllä yllättävän näppärästi tukan laitettua.
suoristusrauta vai ilmakiharrin? Nuo lämpörullat eivät näytä saavan kannatusta.
ap
nopeasti opit käyttämään. Etuna vielä nopeus.
Käytetäänkö suoristusrautaa muuten märkiin vai kuiviin hiuksiin?
ap
ja muista lisäksi muotoilusuihke joka tarkoitettu juuri suoristusraudan kanssa käytettäväksi! Suojaa hiusta ja auttaa laittamisessa.
ostin ekan suoristusraudan kesällä. Vuosikaudet olen ilmakiharrinta käyttänyt aiemmin. Rauta on kyllä monikäyttöinen ja sillä saa tosi siistin lopputuloksen. Mulla kans niskaan asti olevat hiukset. Vaatii alkuun vähän hajoittelua, mutta en enää pois antaisi.
ja tekee käytettäessä aika samanlaista jälkeä kuin paplarit. Lämpörullat on hitaat ja omasta mielestäni vaikeimmat käyttää. Suoristusraudalla taas pystyy niin suoristelemaan kuin tekemään taivutuksia mutta ryhtiä se ei anna niinkään hyvin. Suosittelisin ilmakiharrinta jos tukkasi on lyhyt tai puolipitkä. Pitkissä hiuksissa se on hankala.