Miten nainen raiskaa?
Toisesta ketjusta tuli mieleen, että siis miten nainen raiskaa (toisen naisen)?
Kommentit (10)
Pullolla, kaulimella, kurkulla, banaanilla, veitsellä, nyrkillä, dildolla, vasaralla...
Voit itse jatkaa listaa... :(
jos Karla Homolkasta kerrotaan, että hän meikkari itsensä kameran edessä ennen kuin raiskasi tytön, niin mun on vaan vaikee mieltää, miten nainen raiskaa. Sama juttu tosin lesboseksissäkin, en tajuu...
Ja plus vielä se, että jossain Venäjällä joku kaupanpitäjä (nainen) oli oikeudessä kauppaa rosvoamaan tulleen (miehen) raiskauksesta. wtf??
jos Karla Homolkasta kerrotaan, että hän meikkari itsensä kameran edessä ennen kuin raiskasi tytön, niin mun on vaan vaikee mieltää, miten nainen raiskaa. Sama juttu tosin lesboseksissäkin, en tajuu...
Ja plus vielä se, että jossain Venäjällä joku kaupanpitäjä (nainen) oli oikeudessä kauppaa rosvoamaan tulleen (miehen) raiskauksesta. wtf??
köyttää toisen sänkyyn, tunkee pesäpallomailalla anukseen ja puukonperällä pilluun ja itse runkkaa vieressä? Kyllä se minusta on raiskau, ei raiskukseen välttämättä pippeliä tarvita.
en ilmeisesti sit vaan ymmärrä, mitä siitä voi saada irti.
Ja jotkut muuten kiihottuu nimenomaan alistamisesta. Ja vallasta.
en ilmeisesti sit vaan ymmärrä, mitä siitä voi saada irti.
Ja jotkut muuten kiihottuu nimenomaan alistamisesta. Ja vallasta.
tahtoo tehdä vihaamalleen ihmiselle niin pahaa kuin keksii. Ei välttämättä vähääkään seksuaalisesti motivoitu teko.
esineellä