Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitin työt ja meidän koti näyttää kaatopaikalta..

Vierailija
12.09.2009 |

Hei te työssäkäyvät äidit. Miten te saatte kodin pysymään siistinä ja pyykit pestyinä ja viikattuina kaappiin? Vinkkejä kiitos kehiin .

En ole mikään siivousfanaatikko, mutta muutaman kotiäiti vuoden jälkeen palasin töihin ja meinaa homma revetä käsiin.. Kotona ollaan siinä 16.30-17.00 aikoihin ja sitten alkaa toinen työmaa täällä kotona. Ja mies kyllä oikeesti tekee osansa, mutta silti. Eihän tähän elämään mahdu mitään muuta kuin kodinhoitoa ;-))

Siivooja tai aupair eivät ole nyt tässä tapauksessa mahdollisia, mutta muita toooooosi hyviä vinkkejä otan vastaan!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset töihin mukaan?

vähennä tavaramäärää?

meillä itse hoidin lapsia kun olin kotona ja samalla tavalla illat tehtiin, pyykkihuoltoa jne kotitöitä kuin nyt työssäollessa. ja kuka siellä kotona sotkee päiävt?

Vierailija
2/9 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tosin mies ei juurikaan osallistu siivoukseen jos ei sille nalkuta koko ajan ja yleensä en jaksa nähdä vaivaa. Meillä on kyllä kamala siivo koko ajan. Meillä lapset kotihoidossa vaikka vanhemmat töissä joten sotkua syntyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikolättiä pitää vain kestää...

Vierailija
4/9 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi vaan kun niitä puhtaita ei thdo saada kulkemaan kaappeihin niin millään.

T:3

Vierailija
5/9 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä teen. Meillä kolme lasta ja molemmat vanhemmat töissä.

Vierailija
6/9 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän siellä voi sotkeentua, kun kukaan ei ole kotonakaan päivisin?

Vierailija
7/9 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oppinut hyväksymään, että paikat on joskus hiukan rempallaan. Sille ei vain voi mitään, lapsi tarvitsee myös aikaa, ei sille ole niin tärkeää että joka paikka on tip top. Olen oppinut kävelemään lehgoja varoen, en saa enää hepulia, jos ikkunoita ei pestä joka vuosi, tai paidat menee silittämättöminä päälle.

Vierailija
8/9 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesin että pitää vaan sotkua sietää ja siivota viikonloppusin edes jotain.

Vierailija
9/9 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona ennenkuin muut tulette kotiin ja sillä aikaa sotkevat? Eihän sitä sotkua juurikaan tule kun kaikki muut ovat pois kotoa, mutta ... ;) Eli lapsille tiukat säännöt, jokainen siivoaa jälkensä.

Omakotitalossa voi ajastaa koneen pesemään yöllä pyykit joten ne voi ripustaa aamulla kuivumaan... kuivausrumpu on ihan ehdoton meillä niin ei tarvii riustella mitään.