Oletteko käyttäneet värinpoistajaa hiuksiin?
Nyt iski hiuskatastrofi! Sen siitä sai, kun ajattelin säästää ja värjätä itse. Eikä tämä mikään eka kerta kotivärjäyksessä ollut, mutta koskaan ei tämmöistä tulosta ole tullut. Väri oli vaalea kullanruskea, mutta hiukset on ihan mustan punertavat. Päälaella vähän vaaleampaa, mutta muuten näyttää ihan mustilta. (Pituus olkapäille.) Inhottaa katsoa peilistäkin ja keneltäkään ei tosiaan ole tullut kehuja tästä uudesta väristä. Kommentteja vain, että onpa tummat... Ja pidin väriä hiuksissa vain pyydetyt 10 min ja latvoihin laitoin värin vähän myöhemmin.
Onko kukaan käyttänyt värinpoistajaa ja sitten värjännyt hiukset uudestaan? (Nyt ottaisin vaaleamman värin, vaikka eihän tuonkaan pitänyt musta olla.) Tai sitten menen nolona kampaajalle näyttämään epäonnistuneen kotivärjäystuloksen.
Kommentit (6)
luultavasti saa hiuksesi tumman puna-oranssi kelta-ruskeiksi ja siksi päälle kannattaa laittaa hieman tummempi sävy että se peittyy #2
ja hiuksissa oli vähän vaaleita ja sitten ruskeita raitoja. Kaamea värjäystulos johtui siis sitten noista vaaleista raidoista.
-ap
minä sain vaaleat raidat vihreiksi, kun laitoin tummempaa päälle. Peittyivät tummemmalla hiusvärillä.
jos haluat itsellesi vaaleammat hiukset takaisin, on sulla tasan yksi vaihtoehto: kampaajalle
jos haluat vaan siistin lookin, värillä ei väliä, osta kaupasta tummanruskea/keskiruskea hiusväri (vältä kastanjaa tai punaruskeaa, katso että on todella vain ruskean ruskea) ja iske päähän (kaikki väri kerralla latvoista tyveen).
Näillä konsteilla olen itse selvinnyt oranssit/vihreät/violetit ym. hiukset ja kehdannut poistua kotoota.
...ja kaupan värinpoistajaa käyttäessä olisin todella varovainen - ne ovat niin tujua tavaraa, että heikompikuntoinen hius saattaa 'palaa' sellaiseksi purkkamaiseksi raadoksi, jonka jälkeen joutuu leikkaamaan hiusten latvoja ehkä reilusti lyhyemmäksikin. Värinpoiston jälkeen kun on käsiteltävä hius vielä uudelleen aina värillä, niin kannattaa ottaa huomioon omien hiusten kunto.
omat hiuksesi kuinka vaaleat kun laitoit värin?nimittäin jos on ihan vaalea niin väristä voi tulla mitä vaan. jos värinpoiston laitat niin sen jälkeen kannattaa valita joku keskiruskea väri siihen päälle että tarttuu edes.