Lue keskustelun säännöt.
Kellään mazda 6 farmaria? Oletteko olleet autoon tyytyväisiä?
Kommentit (5)
tyytyväisiä, ja ihana iso takontti parasta :)
vaihdettiin 7 paikkaseen, ja ainoastaan perheenlisäyksen vuoksi, muuten oltaisiin nautittu kyydistä edelleenkin :)
Niin ja meillä oli 2008 malli, 2009 on mageen näköinen ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitään vikaa ei ole ollut, aina on toiminut. On suht' tilava (tai ainakin meidän 3-lapsiselle perheelle riittävä).
ja todella tyytyväisiä ollaan oltu. ihanan tilava, etenkin takakontti, hyvä pitkillä matkoilla, mitään ihmeempää vikaa ei ole ollut, käytetty säännöllisesti vuosihuollossa ja luottavaisin mielin ajelen.
olen ollut tyytyväinen