Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua matkailijat!

Vierailija
10.09.2009 |

Olen menossa Turkkiin Turkis Airlinesin reittilennolla. Vaihto Antalyaan menevään koneeseen on Istanbulissa. Aikaa siinä on pari tuntia. Joudunko tekemään uuden check-innin ja hakemaan laukut ja chekkaamaan ne uudestaan koneeseen? Vai menevätkö ne automaattisesti...? Mistä asian voisi varmistaa? Lennot on ostettu Sembon kautta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkista ei ole kokemusta, mutta muistelen, että usein kotimaan lennolle vaihdettaessa laukut joutuu hoitamaan itse uudelle lennolle.

Vierailija
2/7 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt tietysti siinä vaiheessa kun olet chek-in:ssä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinulla on samalle lipulle kirjoitettu kummatkin lennot, niin on todennäköistä, että et joudu tsekkaamaan uudestaan. Jos on eri liput, niin sitten varmasti joudut tekemään erillisen tsekin.

Joskus joutuu tekemään myös niin, että tavarat menevät, mutta itse joutuu käymään tsekissä.

Asia selviää lähtöpään tsekissä, siellä kertovat miten menettelet vaihdossa.

Vierailija
4/7 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinulla on samalle lipulle kirjoitettu kummatkin lennot, niin on todennäköistä, että et joudu tsekkaamaan uudestaan. Jos on eri liput, niin sitten varmasti joudut tekemään erillisen tsekin.

Joskus joutuu tekemään myös niin, että tavarat menevät, mutta itse joutuu käymään tsekissä.

Asia selviää lähtöpään tsekissä, siellä kertovat miten menettelet vaihdossa.

mutta koska lentoyhtiö on sama, vaikka olisi eri lipuilla, voit siitä huolimatta saada tehtyä lähtöselvityksen loppuun asti.

En ole ikinä käynyt Turkissa, esim n 10 v sitten Norjaankin lentäessä piti erikseen ottaa kamat ulos Oslossa.

Eli kun menet lähtöselvitykseen Hesassa, annat koko matkan lentoliput tiskillä ja siinä homma selviää.

Etukäteen oikein hyvää matkaa !

Vierailija
5/7 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako kukaan avattua uutta keskustelua? Mä pystyn vastaan keskusteluihin, mutten avaan uutta. Miksi?

Vierailija
6/7 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako kukaan avattua uutta keskustelua? Mä pystyn vastaan keskusteluihin, mutten avaan uutta. Miksi?

Enpä tiedä miksi. Toivottavasti joku huomaa vian ja tekee hulluna jossain töitä korjatakseen tämän nopeasti!

Vierailija
7/7 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

illalta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi