muistatteko kun kerroin siitä äidistä joka
teki abortin kun tuleva lapsi ois ollu "väärää" horoskooppimerkkiä heidän perheen kemioihin nähden? No, nyt hän on sit uudestaan jo raskaana ja tällä kertaa laskettu aika kelpaa. :(
Kommentit (71)
Väitän että itsestäni löytyisi piirteitä jokaisesta tai lähes jokaisesta horoskoopista, kun tarpeeksi tutkittaisiin.
Olen oikeasti neitsyt, jotka tunnetaan tiukkapipoisina järjestyksenrakastajina. Ja tuo järjestyksenrakkaus löytyy toki minustakin: liinavaatekaappini on aina millilleen ojennuksessa (ihan oikeasti). Vähät siitä, että vaatekaappi on melkoisessa kaaoksesa ja koko koti säännöllisesti suloisessa sekasotkussa!
siis siihen että taivaankappaleiden asennot syntymähetkellä vaikuttavat lapsen luonteeseen.
Tämä samainen väestönosa uskoo herkästi myös ufoihin, uskomushoitoihin, henkiolentoihin yms.
ja on todella hankala lapsi. Hitsi, jos olisin tiennyt tämän horoskoopeista, niin olisin yrittänyt vähän pidätellä että olisi keikahtanut toisen horoskoopin puolelle. Voisikohan sitä vielä korjata vaikka vaivuttamalla lapsen koomaan pariksi viikoksi? Voisiko ne laskea ikään kuin pois eliniästä ja hämätä siten tähtiä (vai planeetatko ne tässä tkaisee)?
mutta sainkin jousimiehen... Ja kyllä ihan muut asiat siinä ongelmia toivat kuin lapsen horoskooppimerkki.
että te ootte tyhmiä. miten helvetissä jotkut miljoonien valovuosien etäisyydellä killuvat taivaankappaleet VOIVAT vaikuttaa ihmisen luonteeseen`?
ja sinä joka vertasit tätä siihen, ettei joku ymmärrä kuinka kukaan katsoo bb:tä. MITÄ HELVETTIÄ HOROSKOOPPIMERKIN MUKAAN ABORTOIMINEN JA TOSITEEVEEN KATSOMINEN OVAT VERRANNOLLISIA? paitsi että ovat aivotonta toimintaa...'
KAIKKI horoskoopit ovat täyttä huuhaata. noita on testattu, että on esitetty joukolle ihmisiä oma henk. koht luonnehoroskooppi. ja tyyliin ihmiset ovat olleet että vau, tosi osuvaa, tää on just niinkuin minä. ja sitten lopulta on paljastettu, että ne kaikki ihmiset saivat sen täsmälleen saman "luonneanalyysin", vaikka ietenkin olivat kukin syntyneet aivan eri aikoina ja eri paikoissa..
että te ootte tyhmiä. miten helvetissä jotkut miljoonien valovuosien etäisyydellä killuvat taivaankappaleet VOIVAT vaikuttaa ihmisen luonteeseen`?
ja sinä joka vertasit tätä siihen, ettei joku ymmärrä kuinka kukaan katsoo bb:tä. MITÄ HELVETTIÄ HOROSKOOPPIMERKIN MUKAAN ABORTOIMINEN JA TOSITEEVEEN KATSOMINEN OVAT VERRANNOLLISIA? paitsi että ovat aivotonta toimintaa...'
KAIKKI horoskoopit ovat täyttä huuhaata. noita on testattu, että on esitetty joukolle ihmisiä oma henk. koht luonnehoroskooppi. ja tyyliin ihmiset ovat olleet että vau, tosi osuvaa, tää on just niinkuin minä. ja sitten lopulta on paljastettu, että ne kaikki ihmiset saivat sen täsmälleen saman "luonneanalyysin", vaikka ietenkin olivat kukin syntyneet aivan eri aikoina ja eri paikoissa..
En ole se, kuka vertauksen kirjoitti, mutta olen silti samaa mieltä siitä, että BB:n katseleminen ja horoskooppien lukeminen ovat suunnilleen yhtä typerää toimintaa. Liittyvät varmasti yleiseen typeryyteen ja säälittävyyteen ihmisessä.
tarkoitin juuri sitä että on samalla tavalla jonkun mielestä on tyhmää katsoa bb:tä kuin uskoa horoskooppeihin. en nyt millään tavoin tässä vertauksessa puhunut tuosta abortti jutusta koska se painii jo ihan eri sarjassa tyhmyydessään.
Erilaisten ihmisten kanssa voi tulla toimeen, jos viitsii tehdä töitä. Ihan turha jauhaa horoskoopeista ja väittää, että toinen on syntymästään ikävä ihminen. Erilaisuus on rikkaus siinäkin mielessä, että sosiaalista älyä pystyy treenaamaan siinä missä muutakin. On älyllinen haaste yrittää löytää keinot tulla toimeen erilaisella luonteella varustetun ihmisen kanssa. Se on kiinni ihan sinusta itsestäsi, ei siitä toisesta.
t. kaksinaamainen kaksonen, joka onnistuu ihan hyvin tulemaan toimeen oinaan, härän ja kauriin kanssa.
Ja myönnän itsekin että esim nyt en haluaisi raskautua, koska tiedossa on kaksinaamainen kaksonen.
Kilttejä rapuja meiltä löytyy kaksi, samoin yksi jousimies.
Vanhemmat on härkä ja leijona.
Tyypillistä kaksosta.
Mielestäni kirjoitin aika selvästi, että on ihan itsestäkin kiinni, kenen kanssa tulee toimeen. Jos et edes yritä ymmärtää toista, et todennäköisesti ymmärräkään. Vai kuuluneeko horoskooppimerkkiisi tällainen ominaisuus...?
teille jotka sanotte ettette tule toimeen jonkin merkin kanssa. Mitenkähän paljon vaikuttaa teidän oma asennoituminen..? Ennakkoasennoitumista harvemmin, kun ei ihmisten horoskooppeja heti tiedä, mutta jälkeenpäinhän on helppo noita tulkita. "No ilmankos, sehän oli leijonaneitsytoinas!"
Jos et edes yritä ymmärtää toista, et todennäköisesti ymmärräkään. Vai kuuluneeko horoskooppimerkkiisi tällainen ominaisuus...?
Useimmat ihmiset, vaikka uskovatkin horoskooppeihin, eivät tiedä astrologiasta juuri mitään.
Aurinkomerkki on se "horoskooppimerkki". Mutta on olemassa myös nouseva ja laskeva merkki, mitkä myös määrittää ihmisen luonnetta. Sen takia ei voi sanoa yksi yhteen, että kaikki skorpionit ovat tälläisia ja kaikki kauriit tietynlaisia.
Horoskooppi määräytyy syntymähetken, siis tarkan kellon ajan perusteella, koska planeetat vaihtavat paikkaa jatkuvasti.
oli jonkun sarjamurhaajan ja kaikki tyytyväisinä oli nyökytelleet "minähän olen aivan kuten tuossa kuvauksessa.Ihanaa!"
noita on testattu, että on esitetty joukolle ihmisiä oma henk. koht luonnehoroskooppi. ja tyyliin ihmiset ovat olleet että vau, tosi osuvaa, tää on just niinkuin minä. ja sitten lopulta on paljastettu, että ne kaikki ihmiset saivat sen täsmälleen saman "luonneanalyysin", vaikka ietenkin olivat kukin syntyneet aivan eri aikoina ja eri paikoissa..
Saan silti yrittää välttää kaksosen merkkiä lapsestani, eikö?
Saako veikata: olet se härkä?
"muttahänen suurin heikkoutensa on jääräpäisyys, jota vastaan kaikki järkeily on hyödytöntä."
Minä rapu onnistuin kaksoset isän kanssa vääntämään kaksosetlapsen, rapulapsen ja vesimieslapsen...
Kait koko perhe on roviolla poltettava!!
te luonnehoroskooppeihin uskovat, että nykyään noi horoskoopit ei pidä edes paikkaansa kun taivaankappaleet on muuttaneet asentoaan. Olikohan se yksi eteenpäin tai jotain. Eli esim kun mä olen leijona, olisinkin sitten oikeasti neitsyt.
Mä olen skorppari, ja kyllä ihan tasan luonnehoroskoopin mukainen, näin vanhemmiten särmät alkaneet vähän hioutua. Perheeni ovat kaikki jotain ilmaa ja tulta, enkä ole koskaan ymmärtänyt heitä eivätkä he minua. Ollaan ns. eri planeelta.
Sensijaan KAIKKI ystäväni ovat aina olleet rapuja tai kaloja, ei koskaan mitään muita kuin vesimerkkejä, eli tulen parhaiten toimeen niiden kanssa, jotka ovat myös vettä. Myös kaikki parisuhteeni ovat olleet skorppareita tai kaloja.
Enkä kysele ihmisten horoskooppeja, niin vain käy vahingossa, tietyt ihmiset tulevat keskenään paremmin toimeen, puhuvat samaa kieltä, reagoivat asioihin samantyyppisesti (ja ymmärtävät toistensa reaktioita) ja aika pitkälle ovat myös kiinnostuneita samoista asioista.
Ihan sama, uskooko astrologiaan vai ei, ainakin omassa elämässä tämä menee näin, että vesi vetää vettä puoleensa ja ihmiset ovat "samaa planeettaa".
Ja myönnän itsekin että esim nyt en haluaisi raskautua, koska tiedossa on kaksinaamainen kaksonen. Kilttejä rapuja meiltä löytyy kaksi, samoin yksi jousimies. Vanhemmat on härkä ja leijona.
Ja myönnän itsekin että esim nyt en haluaisi raskautua, koska tiedossa on kaksinaamainen kaksonen.
Kilttejä rapuja meiltä löytyy kaksi, samoin yksi jousimies.
Vanhemmat on härkä ja leijona.