Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muistatteko kun kerroin siitä äidistä joka

Vierailija
09.09.2009 |

teki abortin kun tuleva lapsi ois ollu "väärää" horoskooppimerkkiä heidän perheen kemioihin nähden? No, nyt hän on sit uudestaan jo raskaana ja tällä kertaa laskettu aika kelpaa. :(

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olis osunut la niin et olis tullu skorpioni. ja tämä on ihan totta. En ole koskaan tullut kenenkään skorpionin kanssa toimeen, enkä todellakaan pidä skorpioneista enkä halunnut lasta, josta en voisi pitää ja jonka kanssa en koskaan voisi olla samalla aaltopituudella.

Vierailija
22/71 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä mikä mun lapsi on horoskoopilta, toisen lapsen tiedän kun on syntynyt samaan aikaan kuin minä itse.

jos joku tekee horoskoopin takia abortin niin ei ole ansainnut lastaan. en tiedä yhtäkään syytä milloin kukaan olisi oikeutettu tekemään abortin. vain äidin kuolema raskauden seurauksena EHKÄ voisi olla pätevä syy, mut voiko sellaista tilannetta olla ja siinäkin pitää pohtia että onko äidin henki arvokkaampi kuin vauvan, ehkä on, jos lapsia jo ennestään paljon mutta tuo tilanne olisi hyvinkin harkinnan alainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minun piti käydä tämän keskustelun innoittamana oikein tarkistamassa mitä horoskooppia on viisivuotiaamme ja kohta syntyvä vauvamme tulee olemaan, kun en tiennyt. :)

Mitäs nyt kun olen vesimies, mieheni rapu, viisvuotias kaksonen ja tuleva vauva vauva on tod. näk. vaaka? Kuka meistä ei tule toimeen ja kenen kanssa?

Vierailija
24/71 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aikamoisia kissatappeluita kun niin äiti kuin tytärkin on leijonia. Mutta hei ihan oikeasti kuka noihin uskoo???

Vierailija
25/71 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

te kyllä tyhmiä.

Vierailija
26/71 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpi määrittä lapsen luonteen: syntymäaika vai hedelmöitysaika? Nimittäin oletetaan, että lapset A ja B eri perheissä saavat alkunsa täsmälleen samalla hetkellä. A vauva syntyy 2kk etuajassa ja B vastaavasti 2vk lasketun ajan jälkeen. Tuleeko lapsista eriluonteisia, koska syntyivät eri tähtimerkkien alla? Ja olisko A:n luonne erilainen jos hän olisi syntynyt LA:na?

Kyselee äärettömän hankala skorppiooni...

Vierailija
27/71 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietis vielä vähän uudestaan. Tai läpäiseekö joku muu tän av:n oman mensa -testin?

en tiedä yhtäkään syytä milloin kukaan olisi oikeutettu tekemään abortin. vain äidin kuolema raskauden seurauksena EHKÄ voisi olla pätevä syy, mut voiko sellaista tilannetta olla ja siinäkin pitää pohtia että onko äidin henki arvokkaampi kuin vauvan, ehkä on, jos lapsia jo ennestään paljon mutta tuo tilanne olisi hyvinkin harkinnan alainen.

Vierailija
28/71 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä mikä mun lapsi on horoskoopilta, toisen lapsen tiedän kun on syntynyt samaan aikaan kuin minä itse.

jos joku tekee horoskoopin takia abortin niin ei ole ansainnut lastaan. en tiedä yhtäkään syytä milloin kukaan olisi oikeutettu tekemään abortin. vain äidin kuolema raskauden seurauksena EHKÄ voisi olla pätevä syy, mut voiko sellaista tilannetta olla ja siinäkin pitää pohtia että onko äidin henki arvokkaampi kuin vauvan, ehkä on, jos lapsia jo ennestään paljon mutta tuo tilanne olisi hyvinkin harkinnan alainen.

Vähän niinku kivat lelut.

Ei juma mikä nuija.

Vierailija
29/71 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä mun lastenhorpskooppimerkit on, enkä muuten miehenikään merkkiä. Itse vissiin olen kalat. Syntymäpäivät onneksi tiedän. Kauheeta, onkohan meidän lapsista toinen nyt skorpioni tai vaikka mun mies, mitäs mä sitten teen?

Vierailija
30/71 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyse oli (ainakin minun osaltani) LUONNEHOROSKOOPEISTA, ei mistään lehtien huuhaahoroskoopeista tai ennustuslinjoista.

Lähinnä varhaisteinien touhua tuollainen horoskooppien lukeminen lehdistä ja niiden pohtiminen, silloinkin menee överiksi.

Aivan huuhaata ja oiva rahastuskeino monelle huijariyrittäjälle...

Vierailija
31/71 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sille lapsella kuitenkaan toivoisi pahaa jos tämä juttu ylipäänsä on totta.

Vierailija
32/71 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille joka toivoi kehitysvammaa lapselle.

Vierailija
33/71 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän todellakin on pidetyin ja sosiaalisin ihminen kenet tunnen. Ja meidän sisarussarjastamme ehdottomasti joustavin ja helpoin ihminen.

Mutta mulla taas on lähes järjestään ongelmia toimia leijonanaisten kanssa. Ja mä en todellakaan ole ainoa, joka näiden samojen naisten kanssa ei pärjää.

Vierailija
34/71 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen leijona, sen tiedän, mutta muuten en tiedä mitä muut meidän perheessä ovat. Olenko nyt ihan hölmö kun en ole ottanut selvää mitä heidän luonteeseensa kuuluu vaan elän vain heidän kanssaan luonteittemme mukaan?

Vierailija
35/71 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vannoo luonnehoroskooppien nimeen. Tarkoitatko siis uskovasi siihen, että kaikki samaan horoskooppiin syntyvät ovat luonteenpiirteiltään samankaltaisia? HALOOOOO!!!!! :D Ihan yhtä höpöä sekin on, kuin naistenlehdissä olevat "tapaat viikon puolivälissä mielenkiintoisen ihmisen tai saat tärkeän puhelinsoiton. Rakkaus ja raha-asiasi ovat tällä viikolla kunnossa"-lööperit.

En voi käsittää - siis mitenkään! - miten jotkus aikuiset ihmiset voi uskoa horoskooppeihin!

Vierailija
36/71 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en voi ymmärtää - siis mitenkään! - miten aikuisia ihmisiä voi kiinnostaa katsoa jotain BB:tä jossa ihmiset vetää kännejä ja panee ja parkuu kaiket päivät. kukin tyylillään siis.

En voi käsittää - siis mitenkään! - miten jotkus aikuiset ihmiset voi uskoa horoskooppeihin!

Vierailija
37/71 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan usko ap:ta.

Vierailija
38/71 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyse oli (ainakin minun osaltani) LUONNEHOROSKOOPEISTA, ei mistään lehtien huuhaahoroskoopeista tai ennustuslinjoista.

Vierailija
39/71 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai lapsesta. Toivottavasti ei kummastakin!

Toisen lapseni horoskoopin tiedän, koska syntymäkuu on sama kuin sisarellani. Mutta toisesta en olekaan varma... pitääpä tarkistaa jostakin, ihan noin yleisepäsivistyksen vuoksi.

Vierailija
40/71 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on juristi, ja aika tasanen tyyppi ilman huuhaa juttuja (tuo juristi piti mainita siks, että on vähän sama homma kun prototyyppi insinööristä...) oli huolissaan kun vauvan laskettu aika oli niin, että skorpioni tulee... En olis uskonu että edes on kattonu mitään horoskooppikuvauksia. Noh, laskettu aika meni yli, ja vauva on jousimies...

Me kaksi neitsyttä... tavallaan ymmärretään toisiamme hyvin, mutta ongelmana vaan se, että ollaan pikkutarkkoja, mutta ihan eri asioista... eli silloin kolisee ja räiskähtelee...