Oletko sekstaillessa kuin Minna vai minkälainen olet
Katson kuin itseäni noita Minnan touhuja. Minna herättää närkästystä monissa ja se ihmetyttää minua.
Nyt ymmärrän paremmin niitä miehiä jotka ovat kehuneet minua maasta taivaaseen ja todenneet kunpa kotona olisi samanlainen seksipeto kuin sinä.
Olen sängyssä aktiivinen ja teen rohkeasti aloitteita, otan suihin loppuun saakka ja jopa pidän siitä.
Haluan että minua nuollaan ja tuotetaan mielihyvää suuseksillä.
Saan helposti orgasmeja käsin, nuolemalla ja yhdynnässä.
Minna on löytänyt oman seksuaalisuutensa ja uskaltaa jopa nauttia siitä.
ps. minusta ei toki olisi kameroiden edessä tekemään temppujani
Kommentit (36)
mutta ilmeisesti kuitenkin joitain muita aktiivisempi. Suuseksiä annetaan ja saadaan, ja voin vaihtaa myös asentoa. Hirmusesti en ehdottele, mutta olen mukana siinä mitä mies haluaa.
Olisitko ylpeä, jos isäsi lukisi mitä tuli kirjoitettua? Haluaisiko isäsi sinusta tuollaisen?
psykologin kanssa tai lainaa kirjasto aihetta koskevaa kirjallisuutta. eri asia sitten suostuuko menemään tai edes lukemaan.
No enpä tosiaan haluaisi puida sukupuolielämääni omien vanhempieni kanssa. Mutta jos nyt isä sattuisi jotenkin kuulemaan tästä ongelnmasta, ei hän varmaankaan suuremmin hätkähtäisi. Oliko tuo kysymys jokin vitsi.
Mitäs 24 jos isäsi pitäisikin sinua huorana?
hoitais sen.
Mitäs 24 jos isäsi pitäisikin sinua huorana?
olen siis aivan uskollinen ja rakastava kumppani. En ikinä jättäisi miestäni tämän asian takia, enkä haaveile pettämisestä. Jos isä pitäisi tuon kirjoituksen takia minua huorana, arvelisin hänen tulleen mielisairaaksi.
Tuskin psykologille suostuisi, kun ei mielestään ole mikään vialla. Seksuaalisuuteen liittyvää kirjallisuutta voisi tietenkin lainata vähän keskustelujen pohjaksi.
Olisitko ylpeä, jos isäsi lukisi mitä tuli kirjoitettua? Haluaisiko isäsi sinusta tuollaisen?
Vai muuten vaan joku uuvatti?
ja hienoa että uskallat olla tuollainen. Jatka vain.
- kateellinen mies
Tosin minulla ei ole tarvetta tehdä sitä kameroiden edessä eikä varattujen miesten kanssa. Siinä lienee se ero.
päätyisin sekstailemaan telkkarissa ja vielä jonkun tuoreen tuttavuuden kanssa, pitäisin ihan varmasti aika matalaa profiilia. Vaikka en ole ujo tai estynyt, jätän suuremmat kinkyilyt ihan kahdenväliseksi. Tai no, ko. seurueen sisäiseksi jutuksi ;)
toinenkin pariskunta joka nauttii seksistä noin.
Minä ja mieheni =)
Miehelläni tosiaan ilkeä ja vaativa äiti eikä koskaan ollut omaa huonetta, joten valitettavasti tuo trauma-arvaus voi pitää paikkansa. Haluaisin tehdä jotain asialle, mutten tiedä mitä.
24