Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haukutteko julkisilla paikoilla lihavia ihmisiä?

Vierailija
29.12.2008 |

Törmäsin tässä ensimmäistä kertaa elämässä tilanteeseen jossa mun painoa kommentoitiin julkisessa tilanteessa. Oon ihan ihmeissäni koska näin ei ole todellakaan käynyt aikaisemmin. No ehkä painoni on nykyään jo niin iso, että sitä voi kommentoida.

Mietin vaan, että minkälainen tausta ja kasvatus on ihmisellä joka kommentoi julkisella paikalla toisen panoa? Vaikkakin niin että yrittää ettei se kuulu...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi toisen painoa pitää kommentoida. Inhoan (muutenkin suurisuisen) työkaverini tapaa kommentoida kilojani jatkuvasti.

Vierailija
2/24 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kyllä ymmärrä miten voi olla niin vaikeaa syödä kohtuullisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun ei mikään sanominenkaan tehoa! Ei eväänsä liikauta, että tekis jotain, laiska kun mikä ja kittaa joka päivä ruualla olutta.

Ei nämä läskit usko, vaikka lääkäri niille sanois. Ovat selityksen mestareita, että miksi ei sinne lenkille tai kuntosalille nyt oikein pääse.

Vierailija
4/24 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kerran lentokentällä suoraansanoen v*tutti. Olin lähdössä työmatkalle toisellepuolella maapalloa. Tavaraa oli ihan tolkuttomasti mukana ja ylipainoillehan se meni. Ja tottakai vielä itse jouduin ylipainot maksamaan. Yritykseni luottokortilla maksamisen suhteen on erittäin tarkat säännökset. Noh, kuitenkin. Edessäni oli jonossa varmaan 160kg mies kahden matkalaukun kanssa ja hänellä ei mennyt ylipainon puolelle vaikka tämän miehen oma fyysinen paino oli enemmän kuin minun + laukkujeni.

Mielestäni pitäisi olla sellainen järjestelmä jossa matkustaja+matkalaukut yhteispaino laskettaisiin. Koska se ihminen kuormittaa sitä lentokonetta ihan yhtä paljon kuin ne matkalaukutkin.

Eikä tätä voisi kieltää millään "yksityisyydensuoja" höpötyksellä. Laukut ja matkustaja menisivät yhtäaikaa vaa'alle, ei siinä näkyisi tämän henkilön painoa erikseen. Eikä tätä yhteispainoa tarvitsisi mihinkään valotaululle kissankokoisin kirjaimin heijastaa. Se näkyisi vain henikökunnan näytöllä

Vierailija
5/24 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieli oman painoni kanssa.

Ei ainakaan kauhean kannustavaa ole kommentoida toisen painoa kun ei tiedä mikä siihen on syynä.

Ja juu itselläni on ainakin osaa syy se, että olen laiska. En aijo keksiä teko syitä siihen etten laihdu, mutta siihen miksi olen lihava on syy.

Vierailija
6/24 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos olen kaverin tai miehen kanssa liikenteessä, ja vastaan tulee joku tosi läski, niin sitten voidaan toisillemme jotain siitä kommentoida.

Vierailija
7/24 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kuvittelee voivansa sanoa ja huutaa ihan mitä tahansa toiselle ihmiselle. Se valitettavasti eristää sairaalloisesti ylipainoisia tästä yhteiskunnasta ihan joka päiväisessä arjessa. ;-(

Vierailija
8/24 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveää terrorismia, kun läskin matkustaa samalla hinnalla jne..... kuluttavat jalkakäytäviäkin tuplasti jne.....

Vierailija
9/24 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset kommentoi ylipainoa julkisissa paikoissa ääneen. en olisi uskonut. Sen tiedän, että rasistisia heittoja suomessa heitellään päin näköä, mutta että vielä kiloja;(

Itse saatan katsoa hiukan pitkään tosi lihavaa ihmistä. Pari päivää sitten olin syömässä ravintolassa ja näin siellä tosi pulskassa kunnossa olevan naisen. Toki ymmärrän ettei nainenkaan voi olla onnellinen kiloistaa ja on varmasti tuskaa kantaa niitä, mutta kuiskasin ystävälleni, että mikäli olisin joku päivä yhtä iso, kai hän järjestää minut laihdutushoitoon.

Vierailija
10/24 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin pari kommentoijaa, joiden kirjoituksista oikein huokuu tyhmyys...Säälin heitä!!

Vierailija
11/24 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauku julkisesti enkä neljän seinän sisällä.

Mutta minun appiukkoni 70 v haukkuu. Ja hän myös haukkuu somaleita, mustalaisia jne.

Vierailija
12/24 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensa huudan "PLOSO" niin kovaa etta aani sarkyy ja heitan kermamunkilla noyryyttaakseni viela erikseen.

Vierailija
13/24 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läski enkä ole 15 vuoteen käynyt ravintolassa tai pikaruokapaikassa syömässä, koska en jaksa sitä tuijottelua ja supinaa.

Vierailija
14/24 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se laukoo muka auttavia kommentteja, kuten jätä Marjatta se pulla syömättä, sillä lailla ne läskit lähtee. Tai kysyy kovaäänisesti yleisellä paikalla, että mistäs sinä ostat vaatteesi, ei ne noin isoja telttoja taida Anttilassa myydä?

Vierailija
15/24 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että liikenteessä näkyy myös niitä lihavia, jotka ovat silmin nähden vammaisia tai muuten jälkeenjääneitä. Niitä en hauku. Tekevät varmasti oman elämänsä eteen se mitä tehtävissä on.

Vierailija
16/24 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin jossain pikaruokapaikoissa, oksettaa.

että liikenteessä näkyy myös niitä lihavia, jotka ovat silmin nähden vammaisia tai muuten jälkeenjääneitä. Niitä en hauku. Tekevät varmasti oman elämänsä eteen se mitä tehtävissä on.

Vierailija
17/24 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ongelma on, ettei ehkä liiku tarpeeksi ja syö kiireessä melko epäsäännöllisesti mutta kiertää suklaat, pullat ja makkarat kaukaa, ei vain tykkää. Ylipaino vain on joku hormonaalinen juttu tai kilpirauhasen vajaatoiminnasta johtuva. Syö paljon hedelmiä ja kasviksia.

Eli pitäkää mielessänne haukkujat, että joskus ylipaino ei johdu ylensyönnistä tai epäterveellisten ruokien syönnistä.

Vierailija
18/24 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOM! Ei kukaan fiksu ihminen kommentoi muiden ulkonäköä! Ei painoa, ei pituutta, ei väriä, ei piirteitä... Ei ainakaan ääneen eikä siinä tilanteessa!

Oikeasti pitäisi kai jopa sääliä niitä yksinkertaisia olentoja, jotka kommentoivat. Jos on niin tyhmä ja ilkeä, ei voi olla kiva eläm heillä itsellään.

Vierailija
19/24 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että lihavat saavat karmeita kommentteja osakseen ja ihmettelen kommentoijien tyhmyyttä.

Ei kiinnosta tippaakaan toisten paino, eikä tulisi mieleenkään, että mieheni kanssa jostain niin idiootista asiasta keskustelisimme kuin esim. päivällä näkemämme ihmisen painosta.

Vaikka jotakuta kiinnostaakin oman elämän puutteessa toisten ulkonäkö, niin pitää olla täys ääliö, että sanoo jotain tai jää tuijottamaan. Tsemppiä ap:lle.

Vierailija
20/24 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niin kuin ei olisi mitään muita tapoja kehittää itseään kuin laihduttaminen. Onko sitten valmis ihminen kun on laiha? Monenhan pitäisi nostaa kuntoa ja rakentaa six-pack ja aloittaa kirjojen lukeminen tai runojen rustaaminen tai kokkailu tai kielten opiskelu ja uusi vuosi on taas lupausten aikaa. Harvoin kuitenkaan lukee varta vasten tehtyjä aloituksia siitä kuinka laiskoja kirjoittamisen aloittamisen luvanneet ovat kun ovat taas tänä vuonna lupauksestaa lipsuneet. Ihan sama homma se on lihavalle oikeasti saada se laihtuminen aikaan. Ihmisen kun pitää kuitenkin joka päivä syödä, käydä töissä ja hoitaa muutkin hommat. Ei mikään jää tauolle sitä diettiiä varten, tai muutakaan uutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän