Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks noi hemmetin kakarat ei nuku!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
09.09.2009 |

Kummatkin penteleet jo pikkuvauvasta asti on nukkunu tosi huonosti. Olen yksinhuoltaja, enkä saa ikinä olla iltaisin rauhassa, kun kummatkin joko heräilevät, tai ei suostu nukahtamaan, kun vasta puolelta öin. Aina jompi kumpi on hereillä. Mitä teen?? En enää jaksa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisin ylös ja koko päivä hemmetillistä touhua ja tohinaa.

Vierailija
2/4 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on 1 vuotias ja toinen 3. Meillä on ihan tavallinen päivärytmi, mutta nukkumisvaikeuksia on ollut aina. 3 vuotiaalle olen kokeillut jättää päiväunet pois, mutta joko nukahtaa aina sitten joskus iltapäivällä ja valvoo viellä myöhempään, tai sitten käyttäytyy, kuin mikäkin tasmaanian tuholainen... huooooh....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ulkoillaan tosi paljon, kavelyretkia, ylipaansa ulkoilu ja liikunta. Ja uiminen on aina varma keino saada hyvat unet. Tosin ei viela 1 v kanssa toimi. Voisiko iltapuuhat aloittaa aikaisemmin? Ja tehda iltapuuhista tosi saannolliset, aina samaan aikaan ja samat jutut. Tehda vaikka aikataulun jaakaapin oveen, sita voi yhdessa lasten kanssa kayda lapi.

Ja aiti nukkumaan heti kun lapset nukahtaa etta jaksat. Tsemppia!

Vierailija
4/4 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoilua ym. mutta ei se silti auta. Kyse on jostain muusta. Olen kokeillut kaikkea mahdollista. Ei vaan onnistu.