Onko MOLO todella joku lastenvaatemerkki!??
Kommentit (29)
Ei varmaan ole firman perustaja osannut ajatella mitä Suomessa molo tarkoittaa. Kannattais ottaa paremmin selvää asioista, ihan maailman laajuisesti ennen kuin antaa firmalle nimen.
Mies vielä luulee että mitä kuvia olen oikein katsellut! =DDD
itse juuri mietin että lukeeko niissä rinnassa "molo" samalla tavalla kuin esim. lassiella lukee merkki. en sellaista lapselleni viitsisi pukea. :)
Eiks se ole tanskalainen tai jotain?
Ei varmaan ole firman perustaja osannut ajatella mitä Suomessa molo tarkoittaa. Kannattais ottaa paremmin selvää asioista, ihan maailman laajuisesti ennen kuin antaa firmalle nimen.
ainakin niistä maista joihin aikoo laajentaa! Kyllä mulla ainaki jää tuon merkkiset lastenvaatteet ostamatta, se on varma...
Eiks se ole tanskalainen tai jotain?
haalarissa jossa lukee rinnassa MOLO! Onkohan sille firmalle kukaan kertonut että mitä tuo suomessa merkitsee ja että ehkä vaikuttaa sen merkin suosioon täällä...?
Ja joku yöhaalarikin.
ja on aika kamalia mun mielestä. ihan molosta. :)
haalarissa jossa lukee rinnassa MOLO! Onkohan sille firmalle kukaan kertonut että mitä tuo suomessa merkitsee ja että ehkä vaikuttaa sen merkin suosioon täällä...?
jossain tarkoittavat jotain ei niin mukavaa. Toisekseen kaksimielisyys on kuulijan korvassa...
...miksi Jenkeissä ei menestynyt suomalainen näkkileipä Rape. Ainahan näitä löytyy.
vaan se ihan oikeasti tarkoittaa suomeksi miehen sukuelintä! Ja sen useimmat ala-astelaisetkin jo tietävät, niin en todella laittaisi lapselle sellaista vaatetta esim. kouluun. Tai mihinkään muuallekaan. Kuten en laittaisi vaatetta nimeltä Penis tai Pimppi!
...miksi Jenkeissä ei menestynyt suomalainen näkkileipä Rape. Ainahan näitä löytyy.
vaan se ihan oikeasti tarkoittaa suomeksi miehen sukuelintä! Ja sen useimmat ala-astelaisetkin jo tietävät, niin en todella laittaisi lapselle sellaista vaatetta esim. kouluun. Tai mihinkään muuallekaan. Kuten en laittaisi vaatetta nimeltä Penis tai Pimppi!
vai mistä ooot tän kuullut:D? Muistan kun äiti kerto tän joskus..
Mies vielä luulee että mitä kuvia olen oikein katsellut! =DDD