Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniainen, huomio!!!

Vierailija
08.09.2009 |

Missä ihmeessä Kauniaisten äidit ja lapset viettävät aikaansa?

Olen 11kk ikäisen tytön äiti Kauniaisista, ja todella yksinäinen! Kaikki päivät menevät tyttären kanssa kahdestaan, olisi tosi kiva löytää jostain seuraa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kertaa kun olen ohi mennyt, niin ihan tyhjä on ollut koko puisto!

Vierailija
2/6 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolelle, vaikkapa Viherkallion asukaspuistoon. Siellä on vilinää ja vilskettä aamupäivisin. Eikö Kauniaisissa ole asukaspuistoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puistot on tyhjiä? Meillä lähipuisto on täynnä lapsia vatmimmin klo 10-11. Ymmerstassakin varmaan on puisto, siellä kun on paljon lapsiperheitä.

Vierailija
4/6 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvauinnissa. Siellä oli kivaa ja paljon muita perheitä!

Vierailija
5/6 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin taloyhtiössä näkyy asuvan paljon lapsiperheitä, ja olisi kiva heihin tutustua, mutta yhteisellä pihalla ei ole koskaan muita kuin minä ja meidän tyttö. Kummaa.

Joo, just tänään ajattelin että lähdetään joku päivä tutustumaan Espoon puolen puistoihin.:) Kiitos vinkeistä!

Ja jatkan Granin puiston kyttäilyä, ja hyökkään sinne heti, jos siellä näkyy elämää.:)

ap

Vierailija
6/6 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä Granin puistossa käyt, mutta kaupungintalon puistossa ainakin aamupäivisin on aina porukkaa klo 10-11 aikoihin.

Alle vuoden ikäisen kanssa rytmi on sellainen että et ole välttämättä ulkoilemassa samaan aikaan kun pikkaisen isommat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi