Olisi kiva tietää, miten nää BB-ihmiset ilkeää mennä vanhempiensa eteen kun ohjelma loppuu?
Siis, jos mun lapsi käyttäytyy noin typerästi, että menee juomaan viinaa, kiroilemaan tyydyttämään itseään/muita telkkariin, niin häpeän silmät päästäni! Ja mietin vakavasti mikä meni kasvatuksessa pieleen!
Eikö ihmisillä ole mitään rajaa?
Kommentit (59)
Näisäs keskusteluissa moni kertoo Minnan olevan normaali seksistä nauttiva nainen, ja samaan hengenvetoon haukkuu av-mammat pihtareiksi tmv. jotka eivät tiedä millaista on kun nauttii seksistä....!
Mutta on asioita jotka haluaa pitää yksityisinä; esim. harva piereskelee avoimesti bussissa/töissä/ruokapöydässä, vaikka ihan luonnollinen asia onkin kyseessä.
Samoin harva haluaa nähdä vanhempiensa harrastavan seksiä viereisssä sängyssä (esim. mökillä) tai harrastaa itse seksiä jos puoli sukua nukkuu samassa huoneessa, vaikka em. toiminta ihan normaalia on ja kaikki tietävät että "nuokin sitä tekee".
Eli seksistä nauttivat nainen voi "tuomita" BB-Minnan käytöksen, sillä perusteella että hän tekee sitä paikassa missä ei ole soveliasta. Samaan tapaan kun (minä ainakin) kiinnittäisin huomioita negatiivisessa mielessä jos joku kuksii ruokakaupan hyllyjen välissä, vert. esim. uimarannan läheisyydessä oleva metsikkö, jossa periaatteessa saa olla rauhassa.
Ja miksi tässä puhun Minnasta enkä Esasta; minusta Esa on ollut se hillitympi osapuoli, joka on välillä ollut jopa vaivaantunut.
Jos nainen leimataan helpommin huoraksi kun mies, niin samaan tapaa miestä haukutaan herkemmin kun naista siitä ettei tämä "anna". Eli vaikka Esa on varmasti seksiä halunnut, on häntä minusta myös painostettu (=miehelle pahempi kun naiselle vert. tämä mahtisonni/huora asetelma)
Oli ihan kiva kokemus. Oman itseni kannalta kannatti, julkisuutta en mennyt hakemaankaan sen kummemmin.
Eli seksistä nauttivat nainen voi "tuomita" BB-Minnan käytöksen, sillä perusteella että hän tekee sitä paikassa missä ei ole soveliasta. Samaan tapaan kun (minä ainakin) kiinnittäisin huomioita negatiivisessa mielessä jos joku kuksii ruokakaupan hyllyjen välissä, vert. esim. uimarannan läheisyydessä oleva metsikkö, jossa periaatteessa saa olla rauhassa.
Huorat moralisoimassa :D
Huorat moralisoimassa :D
paikan mukaan :p
musta seksin harrastaminen tv:ssä ei ole normaalia, ei myöskään henkilökohtaisten asioiden paljastaminen kaikelle kansalle. Näköjään jollain ihmisillä ei ole mitään rajoja.
...ollut BB:ssä aiempana vuonna ja äitini oli kyllä hyvin iloinen, etten ollut tehnyt siellä mitään "typeryyksiä". Sitä mieltä olen kyllä itsekin. Join toki, mutten hirvittäviä määriä, enkä heilutellut peittoa! :D
kaikki on sallittua ja vieläpä julkisestikin. Eipä ole ihme, että nykyajan kersat kittaa kaljaa ja naida naksuttavat pusikoissa, kun saavat kotoa ja tiedotusvälineistä mallin siihen. Että turha on lapsia ja nuoria syyttää, kun malli tulee kotoa ja maailmalta.
kaikki on sallittua ja vieläpä julkisestikin. Eipä ole ihme, että nykyajan kersat kittaa kaljaa ja naida naksuttavat pusikoissa, kun saavat kotoa ja tiedotusvälineistä mallin siihen. Että turha on lapsia ja nuoria syyttää, kun malli tulee kotoa ja maailmalta.
Eli, en nyt vanhempia syyttäisi.
...ollut BB:ssä aiempana vuonna ja äitini oli kyllä hyvin iloinen, etten ollut tehnyt siellä mitään "typeryyksiä". Sitä mieltä olen kyllä itsekin. Join toki, mutten hirvittäviä määriä, enkä heilutellut peittoa! :D
Oli ihan kiva kokemus. Oman itseni kannalta kannatti, julkisuutta en mennyt hakemaankaan sen kummemmin.
Millä lailla? minä vain ihmettelen kuka sinne haluaa ja mitä sieltä saa. Muut tiirailee alastomia ihmisiä ja siellä puhutaan jonnin joutavia päivät pitkät (vessajuttuja jne) kaikkien potentiaalisten työnantajien ja työkavereden kuullen. Mitä se sellainen on?
Pistin ainakin itseni likoon, ja olen mielestäni vähän jopa arka ihmisenä, joten tuo kokemus oli minulle itselleni tosi iso juttu. Olen ehdottomasti rohkeampi nykyisin. Ja oli oikeasti vapauttavaa olla poissa kaikesta tavallisesta arjesta ja elämästä ja kaiken uutistulvan ulkopuolella niin pitkä aika.
että "laitan itsesi likoon" ja "testaan rajojani", niin sitä ihminen ajattelee eri tavalla noista rajoistaan.
Sen ymmärrän että hakee sosiaalisten tilanteiden jännittämisestä pois ja rohkeutta, mutta ... tuo tapa vaan on tosi kummallinen itselleni. Sehän olisi voinut olla tyrmäävän kamalaa jos jengi olisi hylännytkin sinut hiljaisena taka-alalle. Älä arvota itseäsi muiden kautta - olet arvokas omana itsenäsi!
mutta en kyllä silti harmittele talossa oloani ja tuota tapaa testailla niitä rajoja. Talossa olemisestani on jo aikaa, enkä kyllä enää edes harkitsisi sinne hakemista, koska korvat punaisina katselen tätä nykytouhua. :)
kasvatettu jossakin lahkossa joten tuo sen käyttäytyminen on tavallaan kapinointia a la Madonna. Eli kyllä ainakin itse ymmärrän sen käytöksen tuota taustaansa vasten.
orpoja.