Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai 3-vuotiaan pidä harrastaa mitään?

08.09.2009 |

Varsinkaan jos on päiväkodissa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiselle päiväkoti ja normaali leikki ja ulkoilu on ihan riittävää aktiviteettia. Toki moni haluaa jossain harrastuksessa käydä, esim. itse ole kokenut, että liikuntaharrastus on hyväksi poikani motoriselle kehitykselle. Mutta jos 3-vuotias on jo 5 päivää viikossa päiväkodissa, harkitsisin tarkkaan, rasitanko häntä enää millään harrastuksilla.

Vierailija
2/6 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen alkoi viime vuonna puhua itse että haluis harrastaa jotain. Nyt tyttö on eskarissa ja eka oikea harrastus aloitettiin tänä syksynä... Tätä ennen on ollut kokeilemassa aina välillä jotain lyhytkestoisia juttuja vaan, toissakesänä parin viikon jalkapallokoulu, alkukesästä tänä vuonna uimakoulu yms.

Jos ipana ei itse osaa pyytää tai kaivata, niin mun mielestä ei silloin moisia aktiviteetteja tarvii. Meillä 3v on ihan kotona vaan ja silti musta riittää ihan mainiosti kun puistossa ja kerran viikkoon perhekerhossa näkee muita lapsia ja pääsee peuhaamaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodissa olevien lasten ei tarvitse harrastaa mitään. Jos välttämättä jonkun harrastuksen haluaa, on sen oltava semmoinen missä vanhempi/vanhemmat on mukana.

Meillä lapset kävi kerhossa, jumpassa ja uimassa kun minä olin kotiäitinä. Nyt kun ovat päiväkodissa käydään uimassa koko perheen voimin ja lisäksi isommat käy uimakoulussa. Muita harrastuksia lapsilla ei enää ole.

Vierailija
4/6 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö käynyt jumpassa pienestä pitäen. 3-vuotiaana siirtyi jo isompien ryhmään (ei äiti-lapsi), kun pienempien ryhmää ei valitettavasti saatu kasaan. Ei mitään ongelmia ja lapsi on lähtenyt aina innolla jumppaan.

Vierailija
5/6 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhin lapsi 3v9kk aloitti juuri ensimmäisen harrastuksensa. Oli jo vuoden verran pyytänyt päästä kyseistä harrastusta harrastamaan ja nyt katsottiin, että on sen verran ikää, että todella jaksaa harrastuksen parissa olla.

On kyllä käynyt kerhossa jo vuoden kerran viikossa, mutta lapsi ei ole tarhassa.

Itse koen harrastuksen tärkeiksi, mutta ei liian aikaisin aloitettuna.

Vierailija
6/6 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimakoulu, muskari, temppukoulu ja jumppa nyt ainakin on ihan MUST

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän