Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko koululaisten buffettiin tehdä sellaisia leivonnaisia,

Vierailija
08.09.2009 |

joita ei ole kypsennetty? Siis sellaisia, jotka eivät ole käyneet uunin lähelläkään.

Minusta voi, mutta ei kai muut vanhemmat ole niin pöpöhysteerisiä, että eivät asiaa hyväksy? Myydäänhän niissä buffeteissa itse pussitettuja karkkejakin, joissa varmasti pöpöt viihtyvät...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tekijällä ei ole hygieniapassia?

Vierailija
2/3 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tekijällä ei ole hygieniapassia?

En yhtään tiedä miten tämä hygieniapassiasia on hoidettu meillä päin, mutta niin vain lapset itse tekevät buffettiinsa myytävää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei sitten osta, joka pöpöjä pelkää.

Enpä ole kyllä kuullu, että joku olisi sairastunut myyjäisleivonnaisista tai karkeista :D

Liian hygieenistä nykyään kaikki. Itse syön ja olen syönyt lapsesta asti kaikkea vähän miten sattuu, hedelmiäkään en jaksa aina pestä (apua apua joku lukija saa nyt slaagin!) ja sanoisin, että olen terveempi kuin suurin osa ihmisistä. Ei allergioita, ei flunssaa kuin ehkä kerran vuodessa, kuumetta kerran viimeisten 7 vuoden aikana.

Jos olisi omia lapsia, niin kyllä heille varmaan koittaisin syöttää mahdollisimman "puhdasta" ruokaa, mutta mun puolesta saisivat syödä omenoita suoraan puista, ruokaa "parasta ennen" -merkinnän jälkeen, ja myyjäisherkkuja, vaikka eivät olisikaan uunissa kypsennettyjä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi