Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oikomishoito aikuisena?

Vierailija
08.09.2009 |

onko kellään ollut ne ihanat telaketjut aikuisena? kauan oli, mitkä fiilikset?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä tais olla 2-2.5 vuotta ylhäällä telaketjut.Olishan ne voineet olla lyhyemmänkin aikaa, mut lääkäri sano et ainaki ovat kiinnittyneet hampaat sit kunnolla eikä lähde niin helposti liikkumaan.Pitkään mies ensin harkitsi sitä, mut sit hän tapasi tutun jolla oli kans oikomaraudat niin se anto rohkeutta ryhtyä oikomishoitoon.

Vierailija
2/6 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

LISÄÄ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteät telaketjut oli vuoden, ei traumoja.

Otin huumorilla ja olin aina hymyilemässä leveästi. Olin vaan vähän "pettynyt", kun kaikki ei edes huomanneet että mulla on raudat. Kiinnikkeet oli valkoiset ja se rauta todella ohut ja huomaamaton - nykyaikaa nääs.

Rohkeasti vaan, lopputulos palkitsee

Vierailija
4/6 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mietityttää just ne raudat suussa..

Vierailija
5/6 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ap:lla sellanen tilanne että pääsisin kunnalliselle puolelle oikomishoitoon purentavian vuoksi, noin vuosi telaketjuja ja leikkaus ja jälkihoito.... mikään muu ei mietitytä kun noi raudat suussa:( tiedän, olen turhamainen....

Vierailija
6/6 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käynyt läpi oikomishoidot aikuisena.

Pitkään joutuivat pitämään rautoja mutta ovat nyt iloisia suorista hampaistaan. Heillä kaikilla hoito onnistui todella hyvin.

Raudoissa heitä ärsytti lähinnä se, että hampaiden harjaaminen oli työlästä.

Yhdelle kaverilleni hammaslääkäri ei suostunut laittamaan hammasrautoja. Tämän kaverin hampaat oli hoidettu aikaisemmin niin huonosti (asui lapsuuden ja nuoruusiän maassa jossa ei ole hammashoitoa) että olisivat saattaneet irrota oikomishoidon seurauksena :( Olikohan tilanne semmoinen että ikenet olivat vioittuneet pysyvästi tmv. En nyt muista tarkkaan mikä oli syynä.