Lahja-ideoita, lapsen kummit 40v
Lapsen kummivanhemmat pitävät yhteiset 40v syntymäpäiväjuhlat. Löytyisikö hyviä lahjaideoita?
Naispuoli pitää kauniista esineita, mutta tuntuu, että joku astia/ koriste-esine ei ole yhtä lailla miehelle..
Minne lahjakortti joka olisi molemmille, max 70e? Ravintolaan on jo kerran ostettu joululahjaksi.
He pitävät antiikista, ovat luonnonläheisiä, sisustavat maalaisteemalla... Esim. Pentikistä on usein löytynyt sopivalta tuntuva lahja, mutta joskus olisi kiva keksiä jotain muutakin :/
Kommentit (5)
leffalippuja
teatterilippuja
kuumailmapallolennätys (kimpassa parin muun vieraan kanssa)
lahjakortti Ikeaan
(nyyh!) lahjalistaan olen laittanut
* isot timanttikorvikset (mieheltä)
* pellavafroteepyyhe (lapuan kankurit) yksi sellainen on ja sen aivan ihana
* marimekko kauppakassi, sellainenkin on yksi, muttei riitä. Se ei ole kovin henkilökohtainen, mutta tykkään kovasti ja mä käyn meillä kaupassa
* oikea pashmina (villainen siis)
näistä keskimmäiset kävisi kimppalahjaksi, samoin uskoisin (jos siis vanha pariskunta) että liinavaatteet ja pyyhkeet jo huonossa kunnossa (meillä ainakin)
YStäville ostettiin tuplapeitto+lakanat pari vuotta sitten; jos vaikka romantiikka lisääntyisi :)
Sellossa oli joku esittely. Eli siis pariskuntaa hellitään yhtäaikaan. Saavat pitää toisiaan kädestä tms.
Mutta joku hoitolahjakortti ois varmaan ihan jees. Jos ovat luonnonläheisiä, arvostavat aineettomia lahjoja.
EI missään nimessä lahjakorttia johonkin rimpulakama-Ikeaan!!!
Missä päin asut? Onko lähellä jotain antiikkikauppoja? Lahjakortti sinne esim.
Onko lähellä jotain antiikkikauppoja? Lahjakortti sinne esim.
mun ystävät saivat jonkun 50 euron lahjakortin sisustusliikkeeseen ja koko kaupasta löytyi ainoastaan yksi penkki, jonka he olisivat halunneet, maksoi 2 tonnia. Ostivat koko summalla kynttilöitä ja eivät monta edes saaneet.
Mun mielestä uusi pyyhe on aina tervetullut. Meidän kaikki pyyhkeet ovat n 10 v vanhoja. Hyvin kyllä käy, mutta välillä vois olla pieni piristys uusi.
Tai uusi pussilakana. Vaikka tuskin saadaan ikinä edellisiä puhki käytettyä, silti uusi on kiva saada.
Tällä hetkellä kun on mulla täysin tälläinen kierrätetään, myydään huutiksessa ja kirpparilla -buumi, jotain syötävää tai juotavaa. Pullo oikeeta shampanjaa ja vaikka iso kasa hedelmiä sopis myös mulle tosi hyvin.
jalkahoitoon, sopii myös miehille!
Noi tavaralahjat on "vaarallisia", jos maut ei osu yksiin ts. tavara menee helposti kaapin perälle pölyttymään. Esim. meillä appivanhemmat tuo alvariinsa lahjoiksi oikeita taiteilijoiden maalaamia tauluja. Arvaa osuuko kehys- ja taulun kuvamaku yksiin... Ja sitten kyselee, että koska olette ajatelleet ripustaa taulut seinälle...