Miehet aina tuijottaa tissejä!! Muilla isorintaisilla sama ongelma?
Mikä ihme siinä on kun lähes jokainen mies kiinnittää huomion rintoihin vaikka tissit oliskin täysin vaatteiden alla piilossa. Mikä järki?? Mitä kiksejä muka saa katsella kangasta kaulasta alaspäin. Oikeasti hieman ärsyttää. Jopa vaimojensa kanssa kaupassa olevat miehet vilkuilevat rintoja! Eikö tuo ole jo aika törkeää???? Varsinkin jos naisystävä on pienirintainen.
Kommentit (22)
Terv. hoikka, kaunis ja silti isopovinen(kiinteät)
Elätkö pullossa? Minulla ei pysy kynä rinnan alla, eli kiinteät ovat. Minulla myös monta ystävää, jotka hoikkia ja silti isopovisia. Ja eivät todellakaan roiku rinnat.
4
pienet ja toisella isot, kyllä se katse kiinnittyy niihin isoihin rintoihin ensin. Tuskin olisi silikonirintateollisuutta, jos isoja rintoja pidettäisiin huonoina. Ovathan isot rinnat eroottiset, jos eivät nyt ihan jätit ole.
ensimmäiseksi rintoja. Ja oli maininta, että on normaalia, koska iso povi yhdistettynä hoikkaan uumaan viestittää hedelmällisyydestä. Tosin muistelin, että se olisi liittynyt vyötärö-lantiosuhteeseen, mutta tuossa puhuttiin nimenomaan isot rinnat- hoikka vyötäröyhdistelmästä.
kulttuureja joissa rintoja pidetään eroottisina on vähemmän kuin niitä missä rinnat ovat ruumiinosa siinä missä nenä tai kädetkin, eikä niitä edes yleensä peitetä.
Olisi kiva tietää tutkittiinko tässä vain länsimaalaista kulttuuria.
Mutta ei se nyt minua ärsytä...Enemmän miestäni!
vaikka voi tosiaan olla, että jos seisois vierekkäin jonkun isotissisen kanssa, ne isommat tsekattais ensin... pitääpä alkaa tarkkailla.
Pallomaisten rintojen funktio on kiinnittää miesten huomio. Imetykseen ei tätä pallomaista muotoa tarvita.
Kysyt siis, miksi rinnat toimivat kuten niiden on tarkoitettu toimivan.
mutta olen enimmäkseen tavannut ilmeisesti sivistyneitä miehiä kun ei kukaan ole ihan suoraan TUIJOTTANUT, no baarissa kyllä mutta käyn harvoin.
Oikeastaan se on aika huvittavaa, kun joskus joku mies itsekin hätkähtää huomatessaan tuijottavansa.
Nuorempana vaivaannuin asiasta, mutta ei se enää haittaa.
Mun havaintojen mukaan on ihan sama minkä kokoiset ne rinnat on niin miehet tuijottaa.
sopivat kyllä, varmaan juuri tuo kapea vyötärö, mutta isohkot rinnat ja sopivan muodokas takamus saa kyllä aikaan sitä, että miehet katsoo..Mutta katsokoon, jos siitä nyt jotain kiksejä saavat.
mistä minun miehenä sitten PITÄISI niitä kicksejä saada, ellei rintojen ja takamusten huomioimisesta?
onneksi naisystävä on sentään sopusuhtainen?