Miten suhtautua työpaikalla tällaiseen kiusaamiseen?
Työkaverit ovat minulle työpaikalla ihan mukavia, mutta eivät kutsu minua mihinkään illanistujaisiin, kaikki muut kutsutaan mutta minua ei. Toinen juttu on syntymäpäivät, muille tiimissä kerätään aina joku kiva synttärilahja, mutta mä en ole koskaan vielä saanut mitään.
En viitsisi irtisanoutuakkaan, mutta miten opin sietämään tällaista?
Kommentit (7)
Eikö työpaikalla olla tekemässä töitä...
Vastausten vähyydestäkin voi päätellä, että tämä lienee aika yleistä työpaikoilla, joissa ilmapiiri on vinksallaan, nimenomaan niin, että siellä ei olla töissä vaan aikuiset pikkutytöt ja pojat pyörittää omia ihmissuhde- ym. leikkejään.
Hiekkalaatikkomeininkiä.
Ap:ta kehottaisin katselemaan työpaikkaa muualta. Tuo kertoo hyvin paljon paikan ilmapiiristä ja ihmisten tasosta. On olemassa myös asiallisia työpaikkoja.
Ehkä ne ei vaan ole jotenkin tjunnut syrjivänsä sua. Täälläkin on näistä lapsisynttäriketjuista päätellen niitä, jotka ihan hoomoilasena kyselevät, että "no jos se kymmenes ei ole niin hyvä kaveri lapseni kanssa kuin ne yhdeksän muuta ryhmässä, miksi se haluaisikaan tulla?". En nyt tarkoita, että vaatisit, että sut on heti kutsuttava kaikkialle, mutta kun joku tilanne tulee, mainitsisit, kuinka ikävää sinusta on tulla aina jätetyksi ulkopuolelle. Jos nuo muut kerran ovat hyvissä väleissä, viidakkorumpu kumisee varmasti, kun puhuu yhden kanssa.
Jos kukaan ei reagoi, voit todeta työskenteleväsi ajattelemattomien sijaan täysien mulkvistien kanssa.
Eikö työpaikalla olla tekemässä töitä...
Vastausten vähyydestäkin voi päätellä, että tämä lienee aika yleistä työpaikoilla, joissa ilmapiiri on vinksallaan, nimenomaan niin, että siellä ei olla töissä vaan aikuiset pikkutytöt ja pojat pyörittää omia ihmissuhde- ym. leikkejään.
Hiekkalaatikkomeininkiä.
Ap:ta kehottaisin katselemaan työpaikkaa muualta. Tuo kertoo hyvin paljon paikan ilmapiiristä ja ihmisten tasosta. On olemassa myös asiallisia työpaikkoja.
Jä yleensä niihin ei haeta uusia työntekijöitä
Mä tekisin niin. Enkä kyllä haikale edes mihinkään illanistujaisiin.
Olen tosi pahoillasi puolestasi, eikä tämä tosiaankaan ole mikään mikään ikäkysymys. Kyllähän tollasesta tulee paha mieli!!
Joko työkaverit ovat tosi ajattelemattomia tai sitten typeriä eli tahallaan käyttäytyvät huonosti. Tai sitten he ovat molempia. Mikäli he ovat ajattelemattomia, asia on mahdollista korjata, mikäli psytyisit juttelemaan asiasta jonkun työkaverin kanssa. Jos kyseessä on tahallinen syrjintä, ole kuule vaan hyvilläsi ettet ole mukana tuossa porukassa. Siinä tapauksessa ota työ vain ja ainoastaan työnä ja pyri vaihtamaan paikkaa mahdollisimman nopeasti.
meidän työpaikallakin on kerätty jos on täyttänyt 40 tai 50, 30stä ei ole kukaan saanut lahjoja.
Ihamiset on kusipäitä, siitä ei pääse mihinkään. Mä mietin juuri samantyyppisiä asioita ihmisistä, joita luulin ystävikseni...