miten tekisit tässä tilanteessa?
yritämme vauvaa ja minut on kutsuttu viikonlopuksi naisten illanistujaisiin.. en halua kertoa vauvaprojetistamme.. illanistujaisissa menisimme varmasti baariin ja yleensä on nautittu alkoholia.. itse en haluaisi tässä tilanteessa alkoholia ottaa, mutta muut kyllä ihmettelevät jos en ota kun ennen olen ottanut.. jätänkö menemättä kokonaan vai löytyykö hyviä tekosyitä jota voisi käyttää verukkeena alkoholittomalle illalle?
Kommentit (10)
jos et ole raskaana, mikset voisi paria ottaa?
Ei edes yhtä siideriä. Suositus on, että alkoholia ei juoda edes silloin kun vauvaa yritetään. Kerro että sinulla on lääkekuuri, joka aiheuttaa antabusreaktion. Jos joku kyselee tarkemmin, selität vähän vaivautuneena että alapäässä jotain tulehdusta.
Ihme niuho....joillain saattaa kestää vaikka 6v se että tulee raskaaksi.On olemassa myös alkoholitonta olutta ja alkoholitota siideriä.Eikä alkuraskauden juomisella ole mitään väliä,eri vernekierto näet!!!
Minusta ihan normaali seurustelujuominen on täysin terveellistä ja hyväksyttävää myöskin silloin kun vauvan hankinta on käynnissä. Eihän sitä itseänsä känniin tarvitse juoda.
Alkoholittomia drinkkejä, siiderii tai olutta.
Mä nauttisin tyttöjen illasta enkä stressais tuunko raskaaks. Tuolla stressillä tuskin tulet. Relaa
Mutta tämänhetkisen tietämyksen mukaan alkio tai sikiö voi vahingoittua missä vaiheessa raskautta tahansa. Jopa ihan alkuraskaudessa.
Ihme niuho....joillain saattaa kestää vaikka 6v se että tulee raskaaksi.On olemassa myös alkoholitonta olutta ja alkoholitota siideriä.Eikä alkuraskauden juomisella ole mitään väliä,eri vernekierto näet!!!
mä olin ihan samanlainen, en voinut juoda yhtään kun yritettiin. Sitä sitten yritetiin seuraavat 5 vuotta.
Älä vedä sikakännejä, mutta pidä hauska ilta. Jos tärppää, voi olla että juhlimisella tulee pieni taukokin.
voit myös käyttää että joudut ajaa yöllä autoa.. Esim. pitää hakea joku tuttu lentokentältä kolmelta aamulla..
menkat pari päivää myöhässä.
Mene ja nauti, kun vielä voit. Vähän niin kuin Killroy travelsin mainoksessa "go before it`s too late".