niin hankalaa löytää lastenhoitajaa satunnaisesti!!
mistä niitä löytää?On aika epämääräisiä esim.suomi24 hoitajat, aina puuttuu puhelinnumerot...
Kommentit (18)
Omasta mielestäni on todella vaikeaa löytää siis sellaista, jota käyttää vain erittäin harvoin tyyliin 2 kertaa vuodessa eikä sellaiselle halua jättää lapsiankaan, kun eivät ne tunne toisiansa.
Mun mielestä ihan paras keino on puskaradio. Juttele naapureiden/ystävien kanssa löytyisikö naapureiden sukulaista joko opiskelijaa tai onko heillä itsellään käytössä joku, joka haluaisi lisää duunia. Kummin päin vain, niin sulla on kuitenkin jo referenssi olemassa.
ei ole meidän paikkakuntaa!
Itse ottaisin mielelläni lapsia hoitoon jos palkkaakin saa, mutta itselle on vaikea löytää kotiin hoitajaa=(
ap
kuvan ja ammatin perusteella! Nuori ja nätti ja blondi filosofian ylioppilas.
Käytän mieluummin Väestöliiton lastenhoitajia, kun siellä ne välittäjät tuntee hoitajat ja hoitajat on mukavia ammatti-ihmisiä.
asut etelä-Suomessa kannattaa kaikesta huolimatta olla yhteydessä Hoivanettiin. He rekrytoivat parhaillaan uusia hoitajia uusilta paikkakunnilta. Vaikka näitä hoitajia tai paikkakuntia ei vielä sivuilla näykään, hoitajan saattaa silti saada
Onko joku oikeesti käyttänyt ko firmaa? Kattelin niiden sivuja ja liian oli jenkkityylistä mun makuun. En mä haluu valkata hoitajaa kuvan perusteella. Enkä kyllä mistään ökyfirmasta, joka tekee rahaa lastenhoitajilla. Mulle rittää MLL tai Väestöliitto.
ilmoituksia.
Saat hoitajan silloin tällöin kun kerrot ilmoituksessasi että hoitaja voi ottaa oman/omia lapsia mukaan, esimerkiksi.
Joku lasten kanssa tuleva kotiäiti on varmaan ihan luotettava ja todistuksiahan voi kysellä näytettäväksi, oli sitten ollut töissä kaupassa tai hoitoalalla, todistuksia voi kertyä.
Mollin aloitussivulla on tiedot työantajaa varten, vaikka työtä olisi osapäiväistä, satunnaista, vain kesällä jne. Onnea matkaan....
Minä olen Jyväskylästä ja minulle sopisi hyvin silloin tällöin palkkiota vastaan vahtia lapsia, aina tunnista koko päivään tarpeen mukaan.
Huomasin, että keskusteluissa on ollut puheenaiheena lastenhoitajan etsiminen. Haluan tässä oikaista muutamia väärinkäsityksiä yrityksestämme ja kertoa muutamia yrityksemme toimintaperiaatteita.
Olen Hoivanet Oy:n yrittäjä, kaksospoikien äiti, terveystieteiden maisteri ja terveydenhoitaja. Yrityksemme tarjoaa perheille uusia ja taloudellisia vaihtoehtoja lastenhoitajan saamiseksi nopeasti ja joustavasti kotiin. Esittelemme hoitajistamme mm. valokuvat ja työkokemus- ja koulutustiedot, koska haluamme antaa asiakkaalle mahdollisuuden tutustua hoitajaan ennalta ja valita, kuka hänen lapsiaan hoitaa. Valokuvan on tarkoitus tuoda palveluumme turvallisuutta - asiakas tietää kuka hänen ovensa taakse on tulossa. Tämän olen kokenut itse tärkeäksi lastenhoitajaa etsiessäni.
Lastenhoitajiltamme vaaditaan aiempaa kokemusta lasten kanssa työskentelystä. Ammattitaitoiset (terveys- ja kasvatusalan ammattilaiset) henkilöstökonsulttimme haastattelevat jokaisen potentiaalisen hakijan henkilökohtaisesti ja tarkistamme heiltä 2 ulkopuolista suosittelijaa sekä jokaiselta hyväksytyltä lastenhoitajalta rikostaustaotteen. Lisäksi lastenhoitajat käyvät läpi perehdytyksen ja arviomme mukaan myös lastenhoitokoulutuksen. Jokaisella tulee olla myös ajan tasalla olevat hätäensiaputaidot. Näin voimme taata turvallisen hoidon lapsille.
Hoitajaverkostostamme löytyy siis ns. ammatti-ihmisiä eli sosiaali- tai terveysalan tutkinnon suorittaneita, sosiaali- tai terveysalan opiskelijoita tai muita hoiva-alan osaajia.
Haluamme siis tarjota yhden vaihtoehdon lisää nykyisten lastenhoitopalvelujen rinnalle. Näin jokaisella perheellä on mahdollisuus valita mieleisensä palvelu. Hoivanet Oy:n osalta vastaan mielelläni mahdollisiin kysymyksiin sekä täällä keskustelupalstalla tai sähköpostilla/puhelimitse. Yhteystietoni löytyvät kotisivuiltamme www.hoivanet.fi
Ystävällisin terveisin
Niina Kuurma
Paljonko olet ajatellut maksaa? Kaupan kassalla saa noin 10e/tunti, joten pimeästi pitäisi olla noin 8e/tunti, jotta edes opsikelija kiinnostuisi hommasta..
Nina Kuurma, oletko sina se sama ihminen, joka haluaisi rajoittaa RAY:n tukea Mannerheimin lastensuojelunliitolle?
Jos olet, niin mita seuraavaksi? Syopasairailta tai mielenterveysongelmaisilta voisi yrittaa tukia kanssa pois.
kun asuu Lapissa niin täällä on vain 1/3 siitä hoitoavusta mitä tarjotaan näin ammattillisesti, pimeenä en kehtais tuntematonta kotiin pyytää..
t. joskus edes kahdeksi tunniksi pois kotoa, sukulaiset lupailee tyhjiä
Itse olen saanut useampana vuonna hyvän hoitajan rinkiin viemällä lastenhoito-oppilaitoksen ilmoitustaululle ilmoituksen. Hintaa olen maksanut 8e/tunti, ihan virallisestikin, eikä ole etelän tytöt valittaneet (ikä 18-20v.). Jos tuolla ei olisi tärpännyt olisin vienyt lukion ilmoitustaululle seuraavaksi... Haastattelun vaiva, mutta hyvä on ollut aika helppo löytää. Pari eri ihmistä kierroksessa niin saa aina jonkun hommattua. ja lapset ehtii tutustua aika nopeasti.
satunnaisen lapsenhoitajan. Lähinnä sellaisiin tilanteisiin että lapsi on pitkään vähän puolikuntoinen eikä voi viedä hoitoon.
Mistähän löytyisi? Asumme Espoossa.
Se taidetaan yleensä maksaa pimeesti eli ei kerrytä mitään kotitalousvähennystäkään.
kokeile tai edes tutustu hoivanetin palveluihin!! Siellä on ammattilaisia ja muuteen vaan lasten kanssa pärjääviä apulaisia.
niin ja hoivanetillä on se hyvää, että ne hoitaa myös kipeitä lapsia. lisäksi plussaa nopeasta ajanvarauksesta
lapsenlikaksi.