Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BABY JOGGER CITY MINI DOUBLE / ulkomailta

07.09.2009 |

Onko palstalla ketään, joka ois ostanut otsikossa mainitut kaksostenrattaat? Kokemuksia?

Ajattelin tilata sellaiset ulkomailta, mutta se ei taida olla helppoa. Ei meinaa löytyä mistään muualta kuin jenkeistä eivätkä ne taida toimittaa Suomeen. Tietääkö kukaan esim. saksalaista verkkokauppaa, joka myisi noita baby jogger city mini doublea? En osaa saksaa, mutta kyllä sitä tilata osaa, jos vaan löytyy Euroopasta.

Kiitos vinkeistä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ainakin www.twins-store.co.uk tuon nimisiä tuplia.

Vierailija
2/5 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.pramworld.co.uk/category/594/Baby_Jogger_Twins_and_Triples_

Hintatiedot ja postikulut saat meilitse kysymällä. Palvelu oli hyvää ja toimitus todella nopea. Tilattiin city minit, ei tosin tuplaversiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tilattiin http://www.pramworld.co.uk/product/4869/Baby_Jogger_City_Mini_Doub

Kyseistä mallia ei ollut online tilauslistassa mutta laitoin mailia sales@pramworld.co.uk ja sitä kautta onnistui loistavasti, mailitse ilmoitin mitä halusin tilata ja kysyin vaunujen hinnan (279£) ja kuljetuksen (23£) ja soittivat sitten perään luottokortin numeron. Vähän jännitti, mutta ihan oikean summan veloittivat eli 340€ (suomessa samat vaunut 550€) ja saapuivat perille viikossa. Eilen niitä testailin ja olin tosi tosi tyytyväinen! Oli niin kevyet ja kätevät etten voinut uskoa todeksi :)

Vierailija
4/5 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt 2 paikkaan englannissa laittanut sähköpostia et haluisin tilata Suomeen City Elitet tuplana ja Summit 360 normirattaana - eivät lähetä kuulemma! Siis mitä, mä vähän kyllä ihmettelen!?! Luulis että kaupat kelpais kaksista rattaista ja vielä oisin tilannut muuta tavaraa lisäksi.

Toinen paikoista oli tuo Pramworld.

Kertokaa muutkin ootteko tilanneet Baby Joggerin mitä tahansa mallia ulkomailta ja mihin hintaan...?

Vierailija
5/5 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tilasimme elokuussa Summit 360 rattaat Pramworldista. Nopea toimitus, ei ongelmia. Hinta postikuluineen alle 400 euroa. Loistava menopeli! Hankittiin lisäksi vielä minimaratonista siihen sopiva kova vaununkoppa.