Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten mummo kävi meillä juuri..

Vierailija
07.09.2009 |

tuli yllättäen ja kiire oli harrastukseen joka alkoi klo 17.30.

Poika kiikutti mummolle lastenkirjan, jossa on kaikkiaan n. 8 sivua, yksi lause per sivu. "Mummo voitko lukea minun kanssani?"

"Kuule kun mummolla on nyt kiire, kun pitää kohta olla jo siellä kurssilla."

Mutta sittenpä ei ollut enää kiire, kun huomasi, että ollaan ryhtymässä syömään, ehti hyvin nautiskella perunaa ja karjalanpaistia ennen lähtöään.

Mitähän tästäkin taas ajattelisi... vai ajattelisiko mitään..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis ollut mitään harrastusta. Ei vaan halunnut sanoa että nyt pitää lähteä koska huippaa jo kun on niin nälkä.

Kun sitten nälkään tuli ratkaisu teillä niin ei ollut enää kiire.

Ei siinä sen ihmeempää käynyt.

Vierailija
2/3 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senpä takia enää ei mummolla käydä, soitella tms. Lähetetään vaan muutama kuva ja mummo saa kertoa kurssikavereilleen, että kun on se ja se kasvanut.

Oma äitini, ikävä kyllä. Häntä ei koskaan kiinnostanut mitä minulle kuuluu. Häntä ei kiinnosta mitä minun lapsilleni kuuluu.

Joskus olisin ollut valmis antamaan aika paljon lämpimästä äidistä, nyt olen harkinnut mummon vuokraamista lapsilleni.

Viimeksi selvitti kännykkäänsä ja sen toimintaa, kun näkin lapset n. 1/2 -vuoden tauon jälkeen. Meillä kanssa lapsi pyysi lukemaan pienen pätkän. Ei ehtinyt, kun piti sitä uutta kännykkää näytellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että miksi näitä asioita pitää täällä ihmetellä?

Miksi et ottanut asiaa puheeksi mummon kanssa? Oletan, että kyseessä ei ole oma äitisi, vaan puolisosi äiti. Silti, itse ottaisin asian puheeksi, ainakin jos lapselle tulisi paha mieli tuollaisesta.

Toisaalta... ihminen se anoppi/mummokin on, eikä aina huvita lukea kirjaa, vaikka olisi kuinka pieni kirja. Parempi sanoa lapselle, että on kiire kuin että ei jaksa/halua. Tökeröä silti, ellei käy kylässä joka ilta :D

Ja sehän on selvää, että mummo jäi syömään. Kyllä mullakin muut menot saisi odottaa, jos olisi karjalanpaistia tarjolla :) Nam!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan